fredag 3. april 2009

Påskeferie!

Nå er det endelig påskeferie, og sola er her! Kan det bli noe bedre om jeg tørr spørre? Finnes jo alltids noe man heller vil gjøre, men nå er jeg glad det endelig er ferie, det her blir bare et lite innlegg før jeg drar på hytta i helga, det blir bare en maks avslappende helg! Mest siden mamma og pappa ikke orker å gå noe på ski da, de er fortsatt litt borte etter diverse operasjoner. Så da blir det godis i solveggen isteden.

Får huske å lade opp kameraet denne gangen og ta masse bilder da! Så kommer det nok en oppdatering med endel bilder, om jeg blir fornøyd med de! Altså når jeg kommer opp på hytta, så tar jeg meg en gå tur med musikk på øret(ny opplada iPod) og kameraet i hånda, Kan fort bli endel bilder av det skal jeg si deg! Har over 100 bilder i hver mappe som er fra hytta, alltid morro med mange bilder! (Mange "!" tegn her nå ja)


Men jeg tenker jeg stikker opp å pakker litt te helga nå, så jeg er sikker på at jeg får med alt, surrehuet som jeg er kommer jeg sikkert til å glemme pysjen eller noe sånt! Jeg vedder nesten på det, for jeg glemmer alltid noe jeg MÅ ha med meg.

-Snakkes ;D


Slang med et bilde av Bonnie, fra den første påska henners, i 2005! Begynner å bli en stund siden, og der var hun jo bare en liten søt valp som var sliten på tur! Bonni er nydelig! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!