onsdag 15. april 2009

Jaja, på ann igjen

Nå i det siste har jeg vært aaaaaltfor slækk med å skrive her! Så nå må jeg få skrivd litt meire.
Kan jo begynne med hva jeg har gjort i det siste! (god idè Therese, gi seg selv en klapp på skulderen.)

Søndag:
Blei vekt kl 11(veldig interessant fakta) og spurt om jeg ville være med på skogstur, trøtt som jeg var sa jeg ja til det, og slumra av igjen. (Jeg hadde jo sikkert sagt ja uansett men jeg tenkte ikke noe over hva jeg sa i det tidspunktet) Rundt 12 tida kom vi oss av gårde, skulle møte hele Vrangfoss gjengen, ved krysset hos dem halv 1. Men før vi kom oss dit måtte vi få kjøpt to engangsgriller, pølser skulle vi jo ha på turen! Først prøvde vi(les:jeg) på Esso, men her hadde de ikke flere igjen. Så da ble det en tur opp til Best (fant ut at to engangsgriller var billigere der enn på Esso da), og her fikk vi tak i. Vi kom(faktisk!) først til krysset og måtte vente på gjengen der i 5 minutter. Sjeldent at familien Nymo kommer før noen andre! VELDIG sjeldent!
Vel, vi kom oss avgårde og kjørte innover mot Drangedalsheia, litt utpå veien der, så fant vi en avstikker(grus/skogsvei) kjørte litt innover, og etter en stund satte vi fra oss bilene. Først gikk vi en tur(blei nok på rundt en time te sammens) uten sekker og sånn, bare fram og tilbake liksom. Koslig tur. Da vi kom tebake te bilen og tinga, så fant vi en plass litt lengre oppi lia(nesten rett oppafor bilene) hvor vi satte oss og tente på engangs grillene. Her ble det pølse i brød(med ketchup og sennep) sjokolade og litt kake(muffins!). Etter litt mas og tjas, og mat gjemming hos Bonnie, så dro vi oss heimover igjen. Resten av kvelden ble bare dassing på meg gitt. Så faktisk på to episoder av 24 da! Det pleier jeg ikke å følge med på. Men det er litt spennans fordetom.

Heile flokken, utenom jentene som ledet ann med Doffen som dra hjelp.

Mandag:
Vel.. Hva er det å si om den dagen her egentlig? Jeg gjorde egentlig ingenting i det heile tatt, var bare heime. Satt nedi stua og så på tv, satt oppe og så på tv, nørda på dataen. Gjorde egentlig ingenting, enkelt å greit. Men litt deilig å da. Slappe av før skolestresset begynte igjen. Var egentlig trøtt heile dagen. FRAM til jeg faktisk skulle sove. Det er sååååååååå morro å ligge å glo i taket i to timer !!(spilte litt sudoku på mobilen med jevne mellomrom også men) Jaja, shit happens!

Tirsdag(Idag, eller egentlig igår, sida klokka er over 12 men. Samma!) :
Da var det på ann igjen med skole og heile alpakka da. Begynte med 2 timer Biologi, som er vanlig på en tirsdag. Begynte på et nytt kapittel(siste i boka!) og fikk tilbake prøva fra før ferien(fikk 4+). Gjorde ikke noe annet som jeg kommer på ihvertfall.
Så var det to fritimer med dassing i vrimle. Lå og snakka og hørte på musikk(Gunnhild, Signe, Ulrikke og meg, som vanlig!) Etterhvert som det nærma seg storefri kom det flere og flere folk.(Har ikke ork til å ramse opp alle nå) så ble masse skravling, som vanlig.
Etter storefri idag så var jeg(og Andreas) sånn "hjelpere" for Gunne i biologien. Vi hadde noen 9.klassinger(fra henholdsvis Bø, Lunde og Drangedal). Hjalp til med mikroskopering av hår, et blad fra en mose. Og til slutt å finne blodtypene deres. Siden jeg var med på dette så slapp jeg to engelsk timer. Litt kjipt egentlig med tanke på at det var de to siste engelsktimene før heldagsprøva til Torsdag. Normalt har jeg 3 engelsktimer på Onsdag også, men ikke i morra, FRIIIIII! En gledelig overraskelse må jeg si.
Vel, etter to timer biologi(igjen) så var det to matte timer. Og skal si at jeg strevde midtveis. Var så trøtt at jeg ikke aner hva jeg skreiv eller dreiv på med der! Men det hjalp seg mot slutten.
Bussturen hjem etter skolen pleier normalt å virke så lang. Men ikke idag! Satt og skravla med Marte heile veien heim! Morro, lenge sida vi har skravla så mye, ble om masse rart skal jeg si deg.
Etter skolen idag har det ikke skjedd mye, spiste, dassa litt foran tv'n med mamma(animal planet!) før jeg gikk ut og solgte de siste 14 håndballskrapeloddene. Ellers har jeg sett endel på tv i kveld(Frustrerte fruer fast på tirsdager!), og nørda på dataen som vanlig.

Men nå må jeg virkelig sove. Fordetom jeg har fri i morra, så har jeg liitt søvn mangel fortida.
Så natta!

-Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!