torsdag 16. april 2009

Tentamen og nok en joggetur.

Idag var det engelsk tentamen som sto på timeplanen. Hadde pakka sekken med ordbøker og kladdeboka i engelsk og pakka ned datan i veska som hører te, og huska alt. Faktisk!
Så da jeg endelig kom på skolen, og hadde finni klasserommet og finni meg en pult ved vinduet og med ledig stikkontakt innen rekkevidde. Så ville ikke dataen min slå seg ordentlig på. Jeg kom til passord menyen og fikk trykt inn passordet og det kom velkommen og greier. Men da den forsvant blei hele skjermen svart. Uansett hva jeg trykte på så skjedde det ingenting. Utrolig morsomt! Jeg restarta dataen om og om igjen. Men etter 4-5 ganger så ga jeg opp og gikk opp og henta meg noen ark isteden. Det ble innføring med hånd og penn denna gangen gitt. Jeg overlevde jo fint. Men kjedelig å ikke kunne avspore med litt kabal eller minesveiper.
Jeg blei ferdig med engelsken litt på halv 1, visste jeg hadde muligheten til å ha spansk i litt over en time da, men det frista veldig lite. Så jeg satt heller i vrimlehallen med Gunnhild og etterhvert Gjermund fram te jeg måtte gå for å rekke bussen! Spansk frista lite etter å ha sitti å skrivd engelsk i noen timer. Nok språk for idag.
Da jeg kom heim, så gjorde jeg først ferdig (nesten da) den siste oppgava i biologien. Historia gadd jeg ikke gjøre. Visste at den oppgava jeg har igjen er laaaaaang, og da gadd jeg ikke! Etter det satt jeg å så på tv en stund, før jeg skifta og tok meg en joggetur igjen. Damn, jeg føler meg sprek fortida! Har jogga to dager på rad!(og er SJUKT støl i låra!) Vel, jeg tåler å være støl i noen dager. Skal komme meg skikkelig i form igjen nå, det er litt digg å.
Jogga rundt heile briskemyr idag også(eller gikk opp te Holla føre jeg begynte å jogge da.) men tilføyde litt mer på runden ved å jogge ned forbi skolene og opp hundremeter skogen igjen. Men orka ikke heile hundremeterskogen. Da var jeg kjørt da! Og veldig deilig etterpå og bare stå i dusjen med deilig varmt vann renne nedover! ^^

(bildet ser veldig mørkt ut pga at sola var så lys ^^)


Også kom mamma og pappa heim igjen med pizza fra vertshuset! Nammenam^^

-Snakkes, nå må jeg snart sove^^




La til et bilde av en hestehov jeg plukka som ligger til pressing nå^^ Det er vår! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!