mandag 27. april 2009

Heldagsprøve og stigeklatring.

Norsk tentamen idag. Har en ting å si til det: BLÆ! Utrolig kjedelig. Og oppgavene var helt tette i pappen. Men, jeg overlevde jo. Og har svart på oppgava så får det gå som det går!
Har matte tentamen til Torsdag også ! Uæææ, jeg kan jo ingenting... Huff.. den kommer til å gå rett ned for å si det sånn.. Blir fornøyd om jeg består jeg da! Og til Onsdag har jeg engelsk foredrag. Så det blir nok ikke mye matteøving, men får snike inn litt i morra.
Nå sitter jeg egentlig og skriver engelsk prosjekt, og er over halvferdig med powerpointen. Har også skrivd ferdig et biologi referat idag. Føler meg farlig effektiv :o Men jeg har jo egentlig ikke gjort så mye. Har skrivd 3 setninger på prosjektet liksom.. Og lagd power point da men..
Jaja.. Jeg får sette igang igjen.


En ting til; idag klarte jeg selvfølgelig å glemme husnøkkel(typisk..) Og satsa på at mamma var heime, siden hun ikke jobbet idag. Men neeeida.. Kom heim til låste ytterdører.. Hadde med datan da, så satt litt på den utpå verandaen.. Mens jeg fikk Gunnhild til å sende en mld til mamma om at jeg hadde glemt husnøkkel, og at mamma måtte ringe xD Mamma ringte nesten med engang, og sa at veranda døra oppe ikke var låst da. Så etter en liten stund på verandaen fant jeg stigen og klatra opp der. Så jeg kom meg inn, og bare 15 min etter at jeg var inne, kom mamma hjem igjen. Men men.. Litt morro å klatre i stige også da (a) :D


-Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!