onsdag 22. april 2009

Skole, engelsk time

BLÆ! At det går ann å bli så kjedelig. Sitti på data rommet nå siden 08.10 omtrent. Har hatt to pauser på 10 min. Men det er likavel kjedelig å sitte her. Jeg burde vel egentlig skrive engelsk men.. Skal ha sånn muntlig framføring en eller annen gang før året er omme. Om globale utfordringer. Jeg har da tenkt til å ta om den globale oppvarminga og om hvordan den påvirker jordbruket, eller kan påvirke jordbruket. Og om hva vi kan gjøre. Har faktisk skrivd hele innledninga og begynt på hoveddelen! Men det betyr ikke akkurat at det er så veldig morro.. Tvert imot.
Nå er det bare 20 min igjen av timen da :D Også begynner spansk timen.. En time igjen før storefri, da vil jeg sitte ute i sola!
Æsj.. Jeg liker ikke onsdager.. De er så stress! Altså på skolen da, etter skolen gjør jeg ikke så mye. Men på onsdager har vi INGEN fritimer :o 8 timer i strekk er ikke akkurat lite slitsomt. Synes jeg da..
Men nå vurderer jeg nesten å prøve å finne noen konsekvenser på globale oppvarminga igjen.. Få gjort 'mest' mulig den timen her.. (a)

-Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!