tirsdag 28. april 2009

Happy birthday til Lillesøss!


Idag har Hannah bursdag, lillesøstra mi for de som ikke kjenner hu. Hu ble hele 13 år, og er en stor tenåring! syns det er litt rart jeg, hu kommer nok alltid til å være den lille jenta i mine øyne. Men så er hu jo tross alt LILLEsøstra mi også da. Som fint kan irritere vettet av meg uten noen problemer.. Men men.. Er ikke alle små søsken sånn da? Jeg har egentlig alltid ønska meg en storebror, men det er jo selvfølgelig litt vanskelig. Har alltid lurt på hvordan det er å være yngre enn noen i søskenflokken. Men det er litt vanskelig for meg å oppleve, men greit å være eldst også selvfølgelig! Bestemme litt meire og sånn x)

Men nattifnatti folks!
-Snakkes!

2 kommentarer:

  1. Ho har bursdag på samme dag som Endre :)
    Si grattis med dagen på etterskudd te ho!^^

    SvarSlett
  2. SV: Ja vet, men nå er matta ille! *likerikkelikerikke*..
    Jammen er Fais min bestevenn og! MEn du får ha lykke til med øving:P

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!