torsdag 9. april 2009

Rydding og ommøblering.

Idag har jeg tatt en skikkelig ryddesjau på rommet mitt, ikke at det så så veldig rotete ut i utgangspunktet men.
Jeg fikk så plutselig lyst til å ommøblere rommet. Så nå står senga under vinduet isteden for under skråtaket, og tv'en i det mørke hjørnet!
Jeg fikk støvsugd og vaska golvet, det var jammen meg på tide at jeg gjorde det nå tydeligvis.Dette var bare en av mange hybelkaniner av støv og hår som hadde formert seg under senga mi, skrivebordet og bak tv'n.
Ikke så rart i med tanke på at det er ihvertfall en måned sida sist jeg støvsugde(Laalalaa-helt uskyldig). Men jeg ble nå ferdig etterhvert. Og fikk til og med rydda igjennom skuffene på kommoden som tv'n står på, masse skrot som ble kasta der, og endel som blei igjen..Jeg har litt spesiell måte å rydde og støvsuge på egentlig. Hiver så og si alt løst på rommet mitt oppå senga. (Fordelen med en stor seng) Så det blei denne måten nok engang.

-Snakkes!

2 kommentarer:

  1. Det er utroolig KJEDELIG å rydde og vaske, MEN når man først får rævva i gir så er det ikke så ille alikevel. Får mer system og det blir jo så flott når man er ferdig! Elsker lukta av nyvaska gulv, helt nytt sengetøy og at alt er helt ryddig rundt deg. Ååee.. Må vel rydde og vaske jeg óg når jeg tenker meg liiiitt om... Hihihi:)

    SvarSlett
  2. Hehe :p Sant det :D
    Men jeg har egentlig tenkt på å ommøblere en god stund, så da fekk jeg like godt vaske litt også :p Og det var på tide kan man si xD (a)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!