lørdag 18. april 2009

Fiskedisseksjon, sol og øvelseskjøring

Her er da ørrethodet jeg dissekerte, her uten hjerne og skalle! Og med ut poppede øyne. Jeg og Gunnhild hadde det ganske morsomt etterhvert med de, den så tøff ut! Det syns ikke de andre men. Man har den morroa man lager sjøl! Idag fikk vi til og med brus av Gunne! Og slapp 30 min tidligere. Deilig og sitte ute i sola i en halvtime føre historietimen!
Etter skolen idag var jeg og surra litt med Signe, og Anne og Maren. Føre Anne kjørte de andre to heim, og jeg gikk for å finne noen tykke ark te noe biologi surr. Så blei ein time lengre i Bø enn jeg pleier. Men ikke at jeg hadde noe meire å gjøre heime akkurat!(hahaha)

Hundremeterskogen som jeg går minst to ganger hver dag. Ned og opp til bussen.

Øvelseskjørte faktisk i litt over ein time med pappa idag også! Kanskje jeg kan kjøre med mamma i morra, trenger virkelig å kjøre endel nå om jeg skal ha lappen allerede til bursdagen min, fordetom det egentlig er en stund te. Men jeg ekke sånn kjempe flink, får da bilen igang da!

Men nå gadd jeg ikke skrive meir. Kanskje tegne litt meir, prøve!

-Snakkes!


2 kommentarer:

  1. Nei :P Var så sjukt støl xD
    tenkte jeg skulle jogge i morra igjen :)
    Fortsatt litt støl lism xD

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!