onsdag 29. april 2009

Matte tentamen ...

Æsj - sitti i noen timer i dag og gjort matte.. Ikke at det gikk så veldig bra akkurat!
Satte meg ned litt over 4 og var ganske "effektiv" og hørte på musikk og gjorde for årets eksamens oppgaver, gikk sånn nogenlunde greit på den første, også kom vektorer og sannsynlighet.. Blæ!
Også satte jeg med etter litt i sofastolen isteden, skulle jeg aldri gjort. Det gikk kanskje 5 min, også sovna jeg! Og våkna en time etterpå -Lattis! typisk meg når jeg skal øve på noe! Men men.. sov godt da! ;)

Så satte meg bort ved spisebordet isteden, og satt faktisk en stund, til jeg fant ut at jeg hadde mobil! Og tok noen bilder og fant meg litt saft, spiste en yoghurt. Og Wops.. Var litt innom facebook og msn, men bare litt sida pappa kom inn igjen, og da skulle han spelle poker på face igjen, ikke lite hekta heller liksom!

Her er da litt tidsfordriv under matte-lesinga mi idag..(a) Syns faktisk det øyet var litt tøft, lignans tatovering engang?

Men men.. Etterhvert hadde jeg jo kommet meg igjennom de eksamens oppgavene(med altfor mye hjelp fra fasiten...) Så nå håper jeg bare at jeg ikke stryker i morra!

Men nå må jeg sove så jeg ikke sovner under tentamen i morra, det hadde ikke vært så gøy akkurat!!!
-Snakkes !

1 kommentar:

  1. hehe, det derre med å gjøre alt annet enn å øve er noe jeg kjenner meg igjen i.... :P
    Men håper tentamen gikk bra!:)<3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!