mandag 4. mai 2009

Treiga sjøl jo!

Nå har jeg ikke skrivd noe innlegg her på en god stund kan man si ! Huffåhuff, får prøve å skjerpe meg, men er ikke alltid man har ork eller tid til å skrive så veldig interessant innlegg (som om det her kommer til å bli det, nææt!) Jeg har vel egentlig hatt tid i helga, men når jeg har trykki på knappen "nytt innlegg" har det bare blitt sånn - å æsj.. jeg orker ikke skrive så masse nååå.. Så da har det retten og sletten ikke blitt noe nytt innlegg. Wopsann, håper folk overlever! Får dere værsegod gjøre egentlig men.
(Oi der gikk det 20 min uten blogg skriving.. Litt fraværans idag kan man si!)

Men den langhelga her har vært en fin helg! Noe å gjøre så og si heile tida! Og seeeeint heime 2 av 3 netter, *gjesp* Men det var verdt det, eller første natta hadde ikke gjort noe om jeg var heime noen timer tidligere, men pyttsann, så lenge jeg kom meg hjem så!
Maren sov hos meg å! Fra Fredag til Søndag ^^ veldig koslig ^^ snakka om MASSE rart, alt mulig nesten, sett på film og kosa oss masse!

Blei grillings med familien fredag også da. Feiring av bursdagen til Hannah, endte bra med at Bonnie rulla seg i skit oppi skogen Usj! Drit bikkje! men da blei hu vaska ordentlig, med 3 såpe/shampoo runder, da lukta hu mye bedre etterpå!

Men nå må jeg lese litt engelsk føre jeg legger meg, framføring i morra.. Yeay.. I'm bursting of joy...
-Snakkes!

1 kommentar:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!