tirsdag 19. mai 2009

Gruelser.

Huff.. Gruer meg til i morra jeg.. Kanskje ikke så rart i siden pappa skal bli begravd da.
Begravelsen starter kl 11 og kirka kommer til å bli stappe full.. Presten snakka om at det kunne komme opp i mot 300 mennesker.. Det er veldig mange, men håper da at alle kjenner en av oss nærmeste eller kjente pappa i det minste, Men kan jo aldri vite..
Tror begravelsen blir veldig fin sånn da, vi har ordna med fine sanger og programmer og blomstrer og musikk. Men det blir fortsatt
tøft..Er jo ikke akkurat bare bare når det er pappa som skal ligge oppe i kista.. Helt uvirkelig og urettferdig er det.. Men nå er det skjedd, og må bare prøve å leve med det på best mulig måte.. Folk sier tiden leger alle sår, men det tror nå ikke jeg på. Den kan gjøre savnet lettere, men jeg kommer aldri til å la være å savne pappaen min <3

3 kommentarer:

  1. Det e sjönner jeg godt,,, vi vil alltid savne han...Men sånn er verden, vi må nåkk bare pröve å leve me det;P

    SvarSlett
  2. det skjønner jeg. det er så trist at det skjedd.
    og husk at pappen din er med deg hele tiden.. han følger med på deg og familien sin.

    den var en fin begravelsen. så kjempe fint og vakker det brevet fra deg til faren din var.
    du er så flink til og skrive.

    -cecilie

    SvarSlett
  3. Det var en kjempeflott begravelse Therese! Det du hadde skrivd til faren din var nydelig:)
    Glad i deg!<3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!