onsdag 27. mai 2009

Life goes on.

Nå har jeg babla te meg sjøl om at jeg må skrive et nytt innlegg her snart, men har jeg giddi ? -Neei.. Veldig typisk meg da, selvfølgelig.

Alt er så rart fortida, det at pappa er død har jeg fortsatt ikke heilt vent meg til, det kommer over meg iblant. Men foretrekker egentlig å ikke snakke så mye om det ute, og på skolen liksom.. Går greit, det gjør det :) men er ikke alltid jeg vet hva jeg skal si akkurat.. Det er jo tungt for alle her.. Bare vær dere selv som dere pleier, jeg er jo fortsatt Therese! Og har ikke tenkt til å forandre meg der akkurat;)

Også må jeg si at jeg er kjempe glad i alle vennene som støtter opp om meg, og alltid er her for meg :) Dere betyr utrolig masse for meg må dere vite <3 og selvfølgelig vet dere hvem dere er ^^

Nei.. Nå får jeg prøøøve å ta kvelden..
-Snakkes sikkert!

Måtte bare legge ved et bilde av en pen blomst <3

1 kommentar:

  1. vel siden du sier at nesten ingen kommenterer sida di så må eg vel lege igjen en kommentar.

    alle som kjener deg er kjempe glad i deg! nå skal eg ikkje snakke for alle men det fins ingen grund for og tro det motsatte så:)

    er ikkje meninga at en vener se til sånt. ingen av oss er laga til og forstå sånt men livet går nå videre og en kan ikkje gjøre så mye med det. så en må bare la livet gå sin gang.

    så ein får la tida gå og se hva som skjer. siden ingen vet hva så får en bare hvere med.

    Hilsen Ole Reidar Solhaug. vi er glad i deg:)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!