lørdag 11. april 2009

Tatovering?

Jeg har så sjukelig lyst på tatovering fortida, og da helst en sommerfugl, for jeg har alltid vært litt fascinert av de. Hvordan de kan ha så mange forskjellige farger og former på vingene deres og flakse rundt i lufta. Litt artig å se på. Så jeg har nå, så og si, bestemt meg for å ta den engang etter sommeren. Så her(igår kveld) satt jeg og så på internett, og fant mange fine! Etter litt om og men fant jeg en og satte meg til å isteden tegne en lignende, litt morroere å finne på den selv egentlig. Blir litt mer spesielt, isteden for å ta et bilde 1000 andre har tatovert inn på huden sin et sted.
Så som sagt, satte jeg meg til å tegne, tegna da to stykker. Men så kommer dilemmaet:
Hvem skal jeg ha, og hvor?

Forslag 1:
Om det blir denne, så skal den bli tatovert rett under nakken på måte, men vet ikke helt om jeg skal ha noe farge, eller bare svart hvitt enda. Skal prøve å tegne litt flere versjoner av den en annen gang jeg ikke har noe å finne på.

Forslag 2:
Den her skal jeg da ha bakpå skulderbladet(helst den venstre, av en eller annen grunn vil jeg mest det) Og har heller ikke her bestemt meg for farger eller ikke, men hvis det blir med farger så blir det nok enten blå eller lillaaktig. Og bare svakt.

Så, bare kom med hva dere synes jeg burde ta!

-Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!