onsdag 15. april 2009

Fri-dag!

Idag så har jeg da hatt fri fra skolen! Eller en såkalt studiedag i engelsk, men det ble ingen engelsk lesing. Isteden ble det en bytur med Ulrikke. Vi tok halv 11 bussen utover, og var først på Arkaden en stund. Var også innom Gina Tricot en tur, et absolutt must!
Og litt føre 1 så gikk vi mot Herkules isteden, Pelle Kanin(aka Ole Reidar) møtte oss på Herkules etter at vi kom dit. Han lova oss is hvis Ulrikke oppførte seg(og hu oppførte seg). Gikk rundt litt til, Ulrikke fikk kjøpt seg noen sko og litt av bursdagsgaven til Marius(veldig morro bursdagsgave! Men nevner den ikke i fare for at Marius leser)
Etter det så fant vi ut at vi skulle ha oss litt mat, så etter en konklusjon om at vi var(er?) søppel, så skulle vi være kannibaler og spise søppelmat på Macdonalds. Det blei en stor pom'fri te alle tre, altså en hver. Spiste og skravla en stund, før jeg og Ulrikke fant ut å sjekke bussrutene. Da ble valget mellom en buss som gikk om 10 min, eller en som gikk om en time. Etter litt om og men så falt valget på den som gikk om 10 min. Det ble da bittelitt "løping" bort te busstoppet, for å finne ut at bussen var forsinka. Selvfølgelig. Men etter 10 min så kom bussen, nesten stappfullt, men var noen ledige seter helt bakerst.

Det jeg kjøpte:
To topper(en rød/oransje og en blå/lilla) og to tightser(en svart og en sånn ola med glidelås nederst)

En gradskive, to søte blyanter, hårspray(must), kontaktpapir(så har jeg gjort det-til noe biologi greier) og ansiktsvask(den forrige var tom)

Etter at jeg hadde kommet meg heim, spist en sånn nuddel-ting jeg fant og sett litt på tv. Så fikk jeg plutselig lyst(faktisk!) til å ta meg en joggetur. Været var greit nok(overskya, men ikke regn) så etter å ha sett ferdig Family Guy, så skifta jeg, fant fram iPod og joggesko. Tok meg en joggetur rundt Briskemyr, og er overraska over at jeg klarte å jogge så lenge av gangen! Er litt stolt av meg sjøl for det, har jo ikke trena på evigheter! Var godt å ta seg en skikkelig dusj og kose meg med en kopp kakao etterpå!

NammeNam <3

Hatt en fin-fin dag! Da var det bare å sove ut føre heldagsprøva i morra, og satse på at jeg overlever den også!

-Snakkes!

4 kommentarer:

  1. fine olaaaatightsen:P:P:P og namnam kakao!!
    FlinkeFLINKE therese jogger!:P

    SvarSlett
  2. Du er heldig, jeg vil også ha fri!
    Og jeg vil til byen, har ikke vært der på leeeeeenge...!

    Og du er kjempeflink som jogger^^ Cred! :D

    SvarSlett
  3. Jeg liker den tightsen :D Går med den i morra;) og en ny topp :D og noen sommer sko jeg fant i kjellern igjen ^^ er jo meldt soool i morra :D

    Hehe :) Får ta deg en bytur da;) dra med deg Endre :D

    Er stolt av meg selv (a) :p Jogga idag å :D men gadd ikke skrive innlegg(a)

    SvarSlett
  4. Ehm, jeg ombestemte meg, blei innlegg idag, likavel! :D

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!