mandag 20. april 2009

Øya festivalen!

Jeg har så sjuuukt lyst på øyafestivalen til sommern at du aner ikke! Men de eneste jeg vil se, så og si, eller de jeg helst vil se, er Rise Against! Hadde vært så kult! Men selvfølgelig begynner vi på skolen den uka. På Torsdag vel og merke, og Rise Against speller på Onsdag. Men da kan jeg jo rekke det:D Da er det eneste problemet penger, 615 kr for et dagspass for å se et band er egentlig en grei pris(med tanke på at jeg kan få sett fleire band den dagen om jeg vil), men jeg har lite penger.. Men det er Rise Against som spiller, så da er det så absolutt verdt det! ^^

Dette er da det siste albumet deres, Appeal To Reason ^^
Som kom ut sommeren 2008 i USA, om enn noe senere i Norge.
Ingen skuffelse! Liker spesielt sangen Saviour ^^

1 kommentar:

  1. SV:
    Jeg vet! Jeg syns og at hun har et stort mot som jeg selv skulle ønske jeg kunne ha^^.

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!