tirsdag 31. mars 2009

Faen.

Nå for tida så har jeg en følelse av at uansett hva jeg sier så blir et eller annet feil og det blir min skyld. Tror ikke jeg skal nevne så mange eksempler nå akkurat. Da blir det jo ihvertfall min feil. Jeg er så drit lei av alt fortida. Vil bare bli hjemme og sove, og ikke dra på skolen! Virker ikke akkurat som at lærerne mine vil at jeg skal ha noe fritid fortida. Ikke for å unnskylde meg, men humøret mitt blir ikke akkurat så veldig mye bedre av å omtrent aldri ha tid til venner og Kenneth. Er blant annet det som har ødelagt endel... Føler liksom at det er ingen som bryr seg en døyt om meg, av de som jeg bryr meg om. Vet jo at dette ikke er sant da. Har jo mange venner som bryr seg om meg! Men jeg er i litt negativ tankegang for tida. Unnskyld folkens, men det er ikke bare å knipse så det ordner seg.. Ikke i min verden i hvertfall...

Men nå får jeg prøve å ta natta, kl er 23.51 ; altså lenge sida Frustrerte fruer slutta for i kveld!
-Snakkes peopls.

4 kommentarer:

  1. Jeg er veldig, veldig glad i deg, Therese:)<3

    SvarSlett
  2. Eg å er utrulig glad i deg Therese <3

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig glad i dere søtinger <3 :)

    SvarSlett
  4. APRILSNARR!!! :D

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!