torsdag 26. mars 2009

Sesjon.

Nå har jeg ikke skrivd noe "fornuftig" her på ganske så lenge. Ikke bra Therese, Ikke bra.. Vel, nå(for ca 10 min sida) så ble jeg endelig ferdig med engelsk prosjektet. Hadde jeg vært ferdig nå hadde jeg vært for seint ute, men jeg rakk det! Heldigvis.

Så nå blir det nok straks bysselalle på meg. Er vel ikke så veldig godt tegn om jeg sovner på sesjon akkurat. Og, jeg skal som sagt på sesjon i morra. Mange som ikke skjønner hvorfor jeg gidder å inn i militæret. Men jeg synes at det høres veldig morsomt ut egentlig. Og tenk om jeg kunne blitt hundefører da! Det er den store planen, men er jo ikke sikkert det blir noe av den.

Men nå må jeg nesten legge meg så jeg ikke sovner helt her, vil heller ikke sove forbi porsgrunn på bussen i morra, litt for flaut, og kjedelig for den saks skyld.


-Snakkes!

1 kommentar:

  1. Hi sweety! Åssen var det!? Skremmende? morro? kanskje litt spennende?? HØHØ
    menne åssen buss tok du egentlig?!
    Håper at du ikke sov forbi porsgrunn da:P^^

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!