fredag 20. mars 2009

Dataproblemer og engelsk prosjekt

Nå sitter jeg her på skolen da, kom meg endelig inn på en data med internett, de fleste datamaskinene her kom det bare at jeg ikke kunne logge inn på domenet. Det har vært så sjukt mye styr etter at skolen har lagt opp det nye nettverket. Alle har fått nye brukernavn og passord, (utenom meg da.. Som de ikke fant i systemet engang!) de har fått trådløst nettverk her med et helt idiotisk system med å måtte bruke explorern og få nytt passord for hver dag. Og dataene har blitt fornyet.

Har dette hjulpet noenting? NEI! Ikke for min del i det minste. Har hatt mange timer med prosjekt arbeid på skolen hvor jeg var avhengig av data, endte med at jeg satt å gjorde matte istedenfor engelsken jeg egentlig skulle fått gjort. Heldigvis(for meg ihvertfall) blei innleveringsfristen på engelsken utsatt til neste uke.

Nå burde jeg egentlig ikke sitte her å skrive på bloggen men. Internasjonale organisasjoner er ikke så spennende i lengden akkurat kan man fint si! Haddet det ikke vært for at jeg skal til optikeren halv 2(3 år siden jeg sjekka synet mitt sist) så hadde jeg vært heime straks, men neida. Fikk fri i den ene historie timen da. Heldigvis, det skal jeg IKKE klage på!

Men nå må jeg stikke, biblioteket blir stengt tidlig(12.50) på fredager, skrive noen få setninger engelsk før jeg går!


-Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!