mandag 16. mars 2009

Skole stress


Nå burde jeg egentlig sitte å forklare de anatomiske og fysiologiske forandringer....blablabla... Teite biologi oppgaver, som skal leveres i morra. I tillegg skal også et historie prosjekt leveres i morgen.
Har jeg kommer igang med det da!? -Nei.. Selvfølgelig ikke.. Og i morra har vi de to siste timene med engelsk prosjektet på skolen, men grunna teite dataproblemer på skolen(jeg eksisterer ikke i nettverket der engang!) så har jeg ikke fått gjort annet enn å skrive ned en problemstilling, og hva jeg skulle ha gjort de dagene.
Man kan godt si at det er mye å gjøre fortida.

Også ligger pappa på sykehuset, for å ha operert bort en sprekt blindtarm. Og jeg har enda ikke besøkt han, får liitt dårlig samvittighet men.. Han kommer vel snart heim igjen.

Eneste jeg vil nå er at påskeferien skal starte litt tidligere!

Men jeg får vel sette igang med biologien igjen.. Bare noen få stikkord før jeg må skrive historie.

-SNAKKES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!