torsdag 19. mars 2009

Soving og bytur(er)

Natta te idag sov jeg faktisk veldig godt. En av to i de to siste ukene(forrige var når Kenneth sov her) Jeg sovna rundt 11, og skulle egentlig opp kl 6 for å rekke å dusje, men da jeg våkna av alarmen var klokka halv 7. Stress. Skjønner ikke åssen jeg har klart å ta på slumre på mobilen min i 40 min uten å våkne, eller huske det i det minste. Stort spørsmål. Jeg vet ihvertfall ikke. Men sov godt det gjorde jeg.

Og da jeg satt på bussen til skolen igjen, tenkte jeg ved andre tunnellen at jeg var overraskans våken, også sovna jeg. Litt ironisk men. Soving på buss ekke så ille faktisk, med mindre man sitter å henger rart med hodet så man får skikkelig vondt i nakken. Det er ikke å anbefale akkurat.

Skolen idag var helt vanlig, jeg var faktisk mer trøtt i norsk timen enn i kjemitimen da. Uvanlig. Men det var nok fordi vi satt og skreiv på rapporten og snakka litt i kjemien, mens i norsken satt vi og hørte på hu snakke. Slitsomt. I spansken idag begynte vi på et prosjekt, un país hispanohablante(et spansktalende land), jeg trakk Peru. Vi fikk lang innleveringsfrist, så jeg tror det skal gå bra. Heldigvis. Mens engelsk prosjektet som skal leveres til onsdagen sliter jeg litt mer med.. har skrivd litt, og har en liten plan over HVA jeg skal skrive, men det er jo så lite jeg har begynt på. Får skrive litt med Gunnhild i helga.


Etter skolen idag var jeg først med Ulrikke hjem, før vi dro utover til byen rundt 4 tida. Oppdraget vårt her idag(Herkules, Skien) var å finne en bursdagsgave til Magnar(jeg satser på at han ikke leser her!) Vi laget en dating-pakke til han(litt slemme egentlig) siden han alltid har klaget litt på at han er singel. Så vi fant forskjellige ting han kan bruke på en eventuell date. Veldig morro å gå rundt der. Spesielt da vi spurte han tøffe musikkmannen på musikksjappa etter BILLIG romantisk musikk(billig som i veldig klissete). Han syns det var et veldig vanskelig spørsmål, så vi måtte nok lete selv. Tror han ikke hadde likt å få en sånn gave akkurat! Men vi fekk etterhvert brukt opp alle pengene våre på han(jeg, Ulrikke og Marius spleisa da.) I tillegg til litt sukker til oss også, tenker at Magnar kunne unnet oss det, siden vi gikk rundt så lenge og kjøpte gave til han!

Dette er fra en gang i sommer da jeg og Ulrikke var i byen. Den siste skoledagen, etter at vi fikk vite at vi ikke kom opp i muntlig eksamen! Vi fikk ihvertfall brukt opp nok penger da, eller.. Jeg fikk i det minste. Men da hadde jeg akkurat fått feriepenger etter å ha jobba. Får se om det blir noe sånt i år også. Det var ihvertfall morro.

3 kommentarer:

  1. Og du sier jeg er dårlig til å planlegge lekser.... :P

    SvarSlett
  2. bra at du har sove bra i natt da :) ( bortsett fra at du har sove dårlig 9 av 10 netter xD ) å når du først sov godt så sov du så godt at du tar på slumre X antall ganger uten å huske det xD

    Fikk bare gjort grafen i kjemi eg (A) å i norsk bare leste eg xD å satt å surra, å såg ut vindu, som vanlig xD

    haha xD eg gleder meg til å se Magnar sin reaksjon i mårra når han åpner!! :D uff xD

    Ivertfall, gleder meg til helga sammen med deg :) kanskje til Magnar fredagskvelden, lørda: bake cookies, å russerevy :D:D ( kanskje litt lekser) ( vaske klær? :P ) søndag, sove..:P kanskje lekser.. åsså heim igjen..:P blir bra helg :)

    eg er litt pengesluker for tia..:P brukt litt for mye penger nå egentlgi xD uff..:P å har akkurat fått stipend.. ops :S
    jaja.. blei langt detta..:P men det var for at du skreiv langt(A)
    stå på videre :D (Y) gladi deg <3

    SvarSlett
  3. Hehe ;p Bare å skrive langt det:) Greit for meg ;)
    Uttrykket te Magnar gleder jeg meg sjukt te :D og håper jeg kan få litt godteri(a):p han får forresten det også xD
    Det blir en koslig helg ^^ Kanskje litt stress men overlever ;p

    Glad i deg å <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!