lørdag 2. oktober 2010

Bursdagskake og Oktoberfestival!

Igår på skolen, så fikk Trine og jeg rett og slett sjokk, kan man fint si. Erik i klassa vår sa engang at han skulle ha med kake til oss før vi hadde bursdag, men vi trodde jo ikke på han(og det skulle vi gjort :P) Kom til mattetimen, også er det plutselig en papirpose fra Mjøndalen bakeri på pulten min... Wales kringle hadde han med, så det ble en veldig god frokost kan man si ;) Så nå har jeg og Trine store planer for bursdagen te Erik 15.Oktober ;) 
Meg med Waleskringla/stangen i papiret fra Mjøndalen bakeri ;)

Igår dro jeg da rett til Skien og Eivind :) Kosa vårs med bading på fritidsparken, og deretter pizza fra pizzabakern, og x-faktor(og masse godis som ikke blei spist opp). Som vanlig på fredagskvelder, så var begge to veldig trøtte, så halvveis i Senkveld la vi oss :P Deilig å ikke stå opp før kl 11 idag da :) 
Dro heimover i 12 tida, så nå ska jeg straks ordne meg, før Eivind henter meg halv 6 :) Skal ut på Oktoberfestivalen i Lunde idag, og gleder meg :D Tror det blir bra! Lenge sida jeg har vært ute nå, faktisk.. Ikke sida fadderuka, så ska bli artig og treffe kjentfolk :D! 
Problemet mitt nå, er da hva i huuuleste jeg skal gjøre med håret mitt idag... Alltid et stort problem... Tenkte å kanskje rette ut håret mitt, men rettetanga mi ligger i Drammen.. + at det regner litt ute, og da er ikke håret mitt rett lenge! Men noe finner jeg nok ut :) Klea er ihvertfall bestemt, så det er ikke noe problem ;) Også har jeg sølvnegler i kveld!

Men får stikke nå jeg da - ska prøve å ta noen bilder i kveld, kanskje de blir lagt ut i morra(med mindre de må sensureras veldig da :P)
Snakkes - og ha en fin lørdags kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!