søndag 10. oktober 2010

Hyttetur!

I helga har jeg da vært på hyttetur, på hytta vår ved Nesvatn. Hadde kjempe fint vær, og det blei tatt endel bilder kan man si (a) Nærmere bestemt 300. Som er vanlig for en helg på hytta! 

Vi kom opp dit i kveldinga på fredagen, så da blei det på med aggregatet, for kan jo ikke gå glipp av X-faktor! Blei sååå glad da 2 elements røyk ut. Jeg syns ikke de var noe flinke! I tillegg til at ho dama som også var med i Robinson irriterer meg noe sykt, hvem tar med seg lipgloss som personlig eiendel på en ØDEøy? Det er jo hverken til noe nytte, eller spisbar. Blir ihvertfall ikke no mett av det :P Deretter blei det kvelden, trøtte alle mann(utenom Hannah kanskje). 

Hadde stoore planer om å stå opp tidlig  på lørdag(altså kl 9) men den alarmen blei slått av, så vi kom oss ikke opp føre 11 tida. Typisk når vi er på hytta :) Eivind og jeg gikk ned te vannet for å tømme båten, men det hadde noen allerede gjort! Mistenker at noen har brukt båten, men det er igrunn greit, for hvis ikke hadde heile båten liggi under vann for lenge sida. Heldigvis var den dratt mye lengre opp på land, uheldigvis var det 3-4 meter av tauet borte. Velvel, de måtte jo ta seg betalt for å dra den opp og tømme den for vann for oss ;) 

Etter det blei det en tur opp på Hengeltjørnloftet. Nydelig i høstværet, også hadde vi jo fint vær også, sol og vindstille, perfekt! Fikk tatt masse fine bilder der oppe :) 

Tydeligvis lemen år i år, så masse døde og påkjørte, men nesten ingen levans.. Syns de er litt søte jeg da ! Men denne var død...

 Søte mamma og Hannah!

 
Gammel demning!

Fiske gutten min ;) (sorry Eivind, måtte bare!)

På kvelden igjen blei det taco og skal vi danse, før vi alle sammen omtrent slokna på sofaen. Man blir sliten av å være ute i frisk luft lenge, men jammen er det godt også! :D Ga også bursdagsgave til mamma igår kveld, siden vi fant ut at vi sikkert ikke rakk det på søndagen(og det hadde vi rett i), av meg fikk ho den nye harlan coben boka, et skilt med "my dog rules here" og et smykke :) I tillegg spleisa jeg og Eivind på en bølgetang, som jeg veit ho har ønska seg lenge. Det blei ho kjempe glad for :)

Så idag dro vi ifra hytta i 12 tida(altså bare jeg og Eivind). Var innom Vrådal en tur, og tømte ein båt, før vi åt middag på Sjøormen Kro(METT!), deretter blei det rett heim og pakke på meg, stressa! Henta Oda kl 5 på Gvarv, og deretter var det rett te Røyken med Oda, og Drammen på meg :) Så da sitter jeg her da! Ser på tv nå, mens jeg veit jeg burde legge meg, ekke barebare det heller serru! 

Men jeg får vel publisere det innlegget her ihvertfall ;) Så nattifnatt peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!