tirsdag 5. oktober 2010

Bursdags frokost igår!

Igår blei jeg heile 19 år, sykt? Ja littegranne, var såvidt vant til å være 18 år jo :P Skikkelig gammal jeg nå! Hoho..

Så bursdagen min var ikke den meest spennans dagen i historien, men var en koslig dag :) Var hos reggis-tannlegen på en siste sjekk(5 år sida jeg tok av reguleringa nå!). Etter det møtte jeg Anne og Oda på smuget :D Marte sku egentlig komme kl 10 å, men ho hadde ikke strøm på mobilen, så ho forsov seg litt - men så lenge ho dukka opp litt seinere så ♥ 

Meg og Annemor <3

Oda og Marte har det koslig i sofaen !

Stor klem! 

Etter det så var vi en liten tur oppe på Bø Vidaragåande Skule og så etter kjentfolk, fant noen tredjeklassinger etterhvert :) Og jeg blei overfalt av Magnar og Marius - bursdagsklem er viktig! 
Etterpå var det ein liten tur heim, før jeg dro utover te Skien og Eivind. Der blei det pannekake middag og avslapping! sovna faktisk på sofaen der i ein time nesten... Litt trøtt bare :P 

Så idag har ikke skjedd sååå mye enda ihvertfall :) Sto opp sånn kvart over 9 idag, alarm på halv 9, men ekke like lett å komme seg opp med eingang, også er det jo "høstferie" nå :D (studieuke). Var innom Bianco på Herkules i Skien en liten tur, men var ikke noen spesielle sko jeg hadde veldig lyst på der og da, så da sparer jeg gavekortet ei stund te!

Nå holder jeg og mamma på å lage Klubb - altså middagsretten klubb! Det er mange her som ikke veit hva det er, men det er da salt lammekjøtt/fårekjøtt, kålrot&gulrot stappe og hvetemelboller(med melk, egg og mel, som er kokt.) Det er veldig godt! Også har man litt sirup på i tillegg - sikler bare på tanken av detta jeg nå! Også er det fremdeles 2 1/2 time te vi ska eta ;o Tror jeg må ha ein brødskive snart! 

Men vi får snakkas seinare! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!