fredag 29. oktober 2010

Nye sko og vaskeuke

Glemte jo å vise dere skoa mine som jeg kjøpte igår :o Så må legge ved et bilde her nå. Jeg elsker de ^^ Godt å ha noen ordentlige vintersko, og forhåpentligvis holder de lenge :)


Ellers idag så har jeg vært på skolen, og idag kom lærern nesten en time forseint, men det var fullt forståelig! Så etter det var det rett opp på hybeln, slang over en klesvask ganske så fort, og slappa litt av :) Finskrev gruppekontrakten, føre jeg vaska kjøkkenet og støvsugde rommet mitt og gangen :) Etter det testa jeg ut objektivet mitt littegranne, gleder meg fremdeles kjempe masse til å teste ut kameraet ute, ikke hatt tid til det enda...

 
 Se så flink jeg er :D

Og nå skal jeg straks avgårde til Sandvika Storsenter, er nemlig nattåpent der idag, så skal møte Ida kl 9 :) Også reiser jeg tebake igjen i halv 11 tida tenker jeg, det blir litt seint nemlig :P Så kan ikke gå der heilt til kl 12, det blir altfor seint for meg! Så vi snakkas!

Og legger med et bilde jeg ble veldig fornøyd med av meg selv, selv om maskaraen har dryssi, og jeg ikke har nappa øyebryna :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!