lørdag 23. oktober 2010

God dag i stuen.

Sto opp for en halvtime sida, og da jeg kom ned, så kom jeg meg jammen fort opp igjen. Ute var(er) det nemlig fullmåne fremdeles. Og da gikk jeg raskt ut på verandaen oppe og fikk tatt noen bilder av den.


Nå har det nesten blitt ordentlig vinter ute, gradestokken er på -4,5 nå, bilen er frysi og det er litt snø på bakken(rim der snøen er borte). Og det er jo en veldig fin årstid, og jeg gleder meg igrunn mest til når det har kommi mye meire snø! Minst en halvmeter, for da er det ordentlig vinter :) Håper det kommer ihvertfall meire snø til jul. Er alltid litt rart når snøen ikke er der på julaften osv, julestemninga blir liksom trykt litt ned..

Men.. Nå er det frokost på planen, før litt kvistlakking der mamma syns det så for lite ut, før vi skal begynne på grunninga. Nok å gjøre for å si det sånn :)
Snakkes! 

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint bilde!
    Og ja, jeg gleder meg også til vinter'n er her på ordentlig :) Og det er sant at grønn jul eller bittelitt hvit jul ikke er det samme som når det er skikkelig hvitt ute. Husker en av de første julefeiringene i sør var hvit,- stor overgang for ei som er vant med minst 2meter ;)

    SvarSlett
  2. Takk Miriam ^^
    Jeg er "vant" til julefeiringane her nede, men det er aldri ordentlig jul om det ikke er minst 30 cm snø, helst mer. Det skal være hvitt på veiane, brøytekanter og snø på trea!

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!