onsdag 20. oktober 2010

Ikke i blogghumør.

Jeg er blitt skikkelig i "ikke-blogg-humør" i det siste. Har sett på bloggen som et lite ork iblant.. Og det er ikke noe morro! Altså, jeg liker jo å blogge, men iblant så er bare ikke lysta der, og da blir jeg neeesten litt nedfor. 
Har egentlig ikke såå stor lyst nå heller, så føler det blir mange "hva har jeg gjort i dag" innlegg fortida.. Skal prøve å ordne på det etterhvert, bare ikke akkurat nå. ALT for seint! 

Vel en ting som er helt klart; er at jeg har neglelakkdilla! Bare se her .. Også fikk jeg en nydelig grønnfarge idag av Trinemor! Bursdagsgave ^^ 


Ellers så ville jeg bare nevne det at jeg får ekstreeeemt krøllete hår når det regner, ihvertfall i forhold til åssen det er de dagene det er knusktørt ute, stor forskjell ihvertfall! 
Forklaring: Sånn ca 2 min etter at det bildet her ble tatt.


Så begynte det å øs regne. SKIKKELIG øse ned skur. Brillene var det ikke mulig å se igjennom nesten, i tillegg til at jeg så ut som en druknet katt da jeg kom meg inn på Magasinet igjen i full fart(med masse maskara rennans nedover på ET øye). Etter litt vasing der(matbutikken!) så hadde skura gitt seg med det verste, og istedenfor å gå bort til praksisskolen min, som egentlig var planen, så dro jeg opp på hybelen igjen. Bytta klær og laga meg solbærtoddy, og tente stearinlys. Følte meg litt bedre da! Og sida jeg ikke har sånn kjempe tendens til å se meg i speil heile tida, så blei jeg nesten overraska da jeg så hvor krøllete håret mitt var etter regnskura. Visste det jo, men hadde nesten glemt det da jeg så i speilet. 
Og sånn her er håret mitt nå!


Men... Nå er klokka altfor mye for lille meg(kremt....) og jeg må sove :)
Så nattifnatt folkens(de få som følger med på bloggen min, som legger igjen altfor få kommentarer.... Utenom Trine da selvfølgelig ^^)

NATTA!

4 kommentarer:

  1. Hihi, bra du likte neglelakken ;) jeg synes den var kul! Btw, jeg liker krøllene dine! :D klem fra T

    SvarSlett
  2. Ska prøve den ut en dag snart! Må bare være litt snillere med neglane mine framover, sliter på de å gå omtrent konstant med neglelakk gitt :P
    Taakk Trinemor ^^

    SvarSlett
  3. Eg har og neglelakkdilla!! neglene mine e ikkje nakne meir enn toppen 2 min et par-tre ganger i uka stakkars.. hehe :P

    Du burde dra ut hver gang d regner, slike krøller vil eg og ha! :)

    SvarSlett
  4. Hehe :P Neglane mine er faktisk nakne nå :o De må få hvile litt, siden de har blitt litt slitne i det siste ;o

    Regner ikke så mye nå fortida men :P På vintern når det er TØRT og KALDT, så er håret mitt heilt forferdelig ;o

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!