mandag 11. oktober 2010

Skole & Svensksaft!

Idag var det da tilbake på skolebenken. Hadde første økt idag, og DAMN så vanskelig det var å stå opp! Ekke akkurat vant til å stå opp kl 7 etter høstferien.. Nærmere kl 11 var det som regel da gitt. Vel, kom meg opp etterhvert, men niste og frokost blei det ikke. Hadde PEL, noe som igrunn var helt greit å ha etter en ferie, matte eller naturfag hadde nok vært litt verre :P 

Etter det så blei det en tur på butikken(hvor jeg glemte å kjøpe egg selvfølgelig...), så middagen idag blei ostesmørbrød. Måtte ty te mikroovnen i 2.etasje da, for den her nede har slutta å fungere - GREAT! De har også ENDELIG begynt på badet her nede, ulempa da er jo selvfølgelig å dele bad med 7 andre, blei jente kø da jeg skulle opp tidligere, møtte på både Silje og Benedicte, men var jo greit da, fikk stått og skravla litt i køen ;) 

Litt føre 6 idag kom Eivnd, Thomas og Lisa innom :) Thomas og Lisa ville se åssen jeg bodde, så de fikk komme inn(lynkjapp rydding føre). Og deretter tok vi turen til Ikea :) Eivind som var stor "shoppern" denna dagen ;) Tv-benk sto først på lista, og det har den igrunn gjort lenge. Så blei den endelig i boks, i tillegg te litt diverse andre ting også. Ikea er kjekt det! Einaste kjøpet mitt blei derimot ikke møbler. Det blei nemlig svensksaft! Smakte på ein blomstersaft som Lisa kjøpte, og den var veldig god, så måtte kjøpe meg det sjøl også, i tillegg te en tyttebærsaft, som også var veldig god! Så da måtte jeg kjøpe begge to :P


Da jeg var tebake her, så var det kun 14 grader på rommet mitt, så jeg fant ut at jeg måtte få prøvd ut panelovnen. Dermed blei det bytting av gardiner. For de jeg hadde på var nemlig litt lange, de gikk nesten heilt ned te golvet, og dekte dermed for panelovnen, og det er farlig! Så nå har jeg noen kortere hvite som jeg fikk av mamma :) Rart med lyse gardiner når det blir mørkere ute, sku egentlig hatt noen mørkebrune, de hadde passa fint inn! Men er jo ikke noe vits i å kjøpe nye når jeg har fått noen av mamma - takk mamma ^^!


Så nå ska jeg sette på en film eller serie, hakke heeelt bestemt meg enda, så får se hva det blir te ;) 
Etter det så blir det senga på meg(sjøl om jeg sitter i den akkurat nå sjøl).
Så nattifnatt peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!