onsdag 27. oktober 2010

Nytt objektiv :D

Som dere ser av tittelen på innlegget, så har jeg kjøpt meg et nytt objektiv til kameraet mitt! Og jeg er nå veldig happyhappy :) Bestilte og betalte det via komplett.no på mandagskvelden, så at det var framme i post-i-butikk på IcaMaxi idag, det er veldig bra vil jeg si! (Første gang jeg har fått en pakke levert så fort, linsene mine tok 2 uker før de var framme..). Har ikke fått testa ut kameraet mitt så veldig mye enda, siden jeg bare sitter på rommet mitt foreløpig. 
 Mitt gamle standard 18-55mm Nikon objektiv

Og mitt nye Sigma 18-200mm DC. Stor forskjell mellom de som dere ser, og jeg gleder meg til å få tatt en tur ut og ordentlig testa ut objektivet mitt!

Slapper av for det meste idag, er så sliten idag! Har vært i ver dens kjedeligste matte time idag, med en lærer som hverken er noe flink i matte eller norsk, juuhu... Etter det så var jeg og Ida flinke og trena i over ein time, og jeg merker at magan min har fått kjørt seg idag(og bra er det). Istedenfor vekt når jeg trener, så tar jeg mål med målebånd rundt mage, hofter, lår, overarmer og bryst, føler at jeg kan se meire der, enn vekt. Liker ikke vekta jeg.. Som så mange andre :P 

Var innom praksisskolen min en tur idag også, så jeg veit hvor den er, og jeg gleder meg! Går 340 elever på skolen, og skolen er mye større enn barneskolen på Ulefoss for å si det sånn! Og skikkelig rart med en barneskole med mest asfalt som uteplass, helt annerledes enn det jeg er vant til fra Ulefoss med en skog, 2 fotballbaner(en stor og en liten), og stor plass med sand og lekestativ og husker. Men sånn erre å bo i byen da ;) I morra skal jeg på praksismøte med gruppa mi og sette istand gruppekontrakten. Etter det så blir det trening på meg og Ida(igjen - ska bli spreke vi nå!). Gleder meg til praksis! 

Så nå skal jeg sette på en serie av et slag tenkte jeg(privat praksis, dexter eller big bang theory), også prøve å legge meg tidlig for engang skyld. Prøve ihvertfall!
Snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!