fredag 8. oktober 2010

Høsten er her!

En ting som er sikkert nå, er at høsten er kommet for fullt. Det er så utrolig mange fine farger ute i naturen nå - me like!! 
Igår gikk jeg en tur med bikkja og kameraet mitt, og da blei det noen fine bilder(ekke så lett å ta så mange bilder av naturen når jeg går med bikkja, ho ekke interessert i å stoppe når JEG vil, men når ho vil derimot...) Må vise dere det bildet jeg blei mest fornøyd med her! 


Dette er skikkelig høst! Mange farger på løvet som har falt ned, og åkern er tatt, så ser bare tustene stå opp. Nydelige farger syns jeg!

Etterpå at jeg hadde gått en liten tur, så kom Oda en tur til meg! Alltids morro! Vi var nede på kiosken(som vanlig) og lånte en skvettefilm. The Crazies så vi på. Og denne kommer desidert inn på topp 5 lista over skvettefilmer vi har sett sammens! Og vi har ikke akkurat sett få heller.... Typisk Oda og Therese kveld = skvettefilm, sørlandschips og glasscola! Fordi det er best :) Her er et par bilder av oss bare, blei ikke så mange, for vi var litt opptatte med filmen, og å spise potetgull :)




Så nå idag har jeg og mamma tømt et hengerlass med skrot på Stormo. Holder på å pakke nå begge to. Vi skal nemlig på hytta. Jeg ska dra straks, for Eivind ska også være med :)! Men måtte bare oppdatere her litt fort, så det ikke tar for lang tid mellom hvert innlegg ;) Ska ta MASSE bilder på hytta(som vanlig ;p) og da kommer det ihvertfall ut endel på thnfoto.com når jeg er heime igjen(Drammen til uka da.) Så dere får stikke innom der og kommentere bildene mine også!! Så er dere snille ^^

SNAKKAS! Nå må jeg springe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!