søndag 3. oktober 2010

Søndag=avslappings.

Håret mitt igår, liker den store blomsten min fra H&M, og 10 kroners øredobbene fra BikBok!

Støvlettene mine :D Jeg liker dee ^^!!! 399,- fra Skopunktet

Var da ute igår, var heime igjen her halv 3-3 tida. Sto opp kl 12 idag, og sier seg sjøl at det her har vært ein veldig slapp dag! Hadde det fint ute igår da :) Bare kjedelig at det regna så mye ... Men traff på maasse kjent folk, og det er alltids morro :D! Ihvertfall når jeg ikke er ute så mye her i heimtraktane.

Så hjalp mamma litt med å rydde, og bake kake(smake!). Så i 5-tida var det klart for familiebursdag :) Jeg blir nemlig 19(!!) år imorra - syns det er litt sjukt egentlig jeg.. Føler meg ikke som at det bare er et år te jeg er 20 liksom... Men morro erre! Så fikk litt bursdagspresanger idag :) Håndklesett fra svigers, genser med hals fra Vrangfoss, en anna genser med hals fra Hannah, penger fra Heisholt, Ballangen og fra mamma :) Og et gavekort på Bianco fra Eivind :D Og jeg som hadde tenkt å gi meg sjøl skostopp nå.. Men jeg veit akkurat åssen sko jeg skal ha!(nesten... det står mellom 2 forskjellige da..)

Så da blei det skraavling(og sladder!?) + en masse kaker, eplekake, sjokoladekake, iskake og Kirstens-kake - Namnam! Bra det er rester igjen av de til seinere - har jo høstferie(studieuke), så må jo kose meg :)
Så nå burde jeg virkelig sove igrunn... Skal til reggis tannlegen i Bø for å sjekke, kvart på 9 i morra.. På min egen bursdag! JIPPI... Men så skal jeg jo ha bursdags lunsj/frokost etterpå med Marte & Oda(og kanskje Anne!) Så da gårre greit allikavel :)


 Søteste boksen med gavekortet fra Bianco som jeg fikk fra Eivind 

Så nå får jeg si natta! Og straks happy birthday to me ;) Nattifnatt!

1 kommentar:

  1. GRATULERER MED DAGEN IDAG DEN 4. OKTOBER, THERESE! :D Kos deg idag, for denne dagen er din (og litt min)! Hihi ;) Btw, greit med flere sko da ;) Stor klem fra Trine <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!