torsdag 7. oktober 2010

Bøtur.

Hei!

Idag har det ikke skjedd det store akkurat. Sto opp i 10 tida, slappa litt av føre jeg gikk en tur med bikkja. Heldigvis var det opphold akkurat da - flaks? Så var det litt meire avslapping før jeg så på matta, blei bare et par oppgaver idag, får ta det litt av gangen ;) imorra kaaanskje...

Ellers så var jeg i Bø en tur med Martemor idag! Var kjempe koslig! Først en tur på Den Gode Nabo hvor vi åt hvitløksmarinerte krepsehaler - NAMNAM! Deretter tok vi turen på Åpen Scene. Var tydeligvis litt for seint ute for sitteplassene, så vi kapra oss et bord å sitte på isteden - bedre enn å stå! Var mange flinke der idag - og ein som beatboxa var spesielt god. Skjønner ikke at det går ann jeg - jeg klarer ikke det ihvertfall! 

Idag har det også vært et forferdelig vær... Regn, regn og atter regn... Heldigvis har det gitt seg litt nå, og er meldt soool i morra, så satser på at den dukker fram da! Ikke at jeg ska noe sånn ekstremt spesielt i morra men. Oda kommer innom en tur da - også skal vi se på SKVETTE film! Og det er alltid morsomt :) Hun er min bestevenn, og skvettefilm buddy! Alle trenger det :)

Så nå er jeg kommi meg heim på madrassa mi(senga knirker = madrass på gulvet bedre!). Tenkte jeg sku se en episode av Vampire Diaries nå, og så må det vel bli kvelden. Skal opp liitt tidlig i morra - og kjøre en tur på Lefdal og kjøpe meg en sånn olje-varme ovn. Trenger nok det på hybeln min, for de vinduene er dårlig isolerte, og generelg gamle! Og det er jo meldt en skikkelig kald vinter igjen... Håper på at det ikke blir såå kaldt men.. Får nå se på det!


Sånn blir forresten håret mitt når det regner, er egentlig myyye "verre" når jeg akkurat har vært ute i regnvær, men det detter litt ned etterhvert. Som dere ser så sitter jeg med dyna godt rundt meg ^^ Det er godt det :) 

Så nå erre nattifnatt folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!