fredag 15. oktober 2010

Uten internett og muffins!

Et lite hasteinnlegg med oppdateringer de siste dagene. På onsdagen så forsvant internetten på hybelen. Det abonnementet hadde nemlig stått på gamle huseiern fram til nå, og nye huseiern hakke vært den raskaste til og tegne et nytt abonnenement men.. Fikk mld akkurat om at det antageligvis er internette i løpet av helga da - heldigvis :)

Ellers så har dagane gått te skole og trening for det meste. I tillegg så hadde vi litt jente dag/kveld igår :D Ida, Mari, Trine og meg var nemlig på Peppes etter skolen(har ikke fått noen bilder fra peppes... KREMTKREMT), føre vi vasa litt på Magasinet :) Trine som brukte mest penger - ho kjøpte nemlig noen kjempe kule sko! :D Deretter dro Ida til toget, så det ikke sku bli så seint for ho, og Mari og Trine blei med opp til hybelen min. Der laga vi MUFFINS! Erik hadde nemlig bursdag idag(15.) så da måtte jo vi ha med kake til han, sida han hadde med kake til oss :) Vi er litt snillere da, for vi baka til resten av klassa samtidig. Så da hadde vi to pakker med "tilsett vann og egg" muffinspakker, og skulle egentlig bli 40 muffins til sammens, men aldri i verden.. Eller nesten, men da hadde de blitt veldig smååå.. Vi laga 36 stk vi, også måtte jo vi smake på de, så da blei det 33 stk til å gi te klassa. Og vi hadde faktisk nok! De som blei til overs fikk jo selvfølgelig Erik, lillelille bursdagsbarnet med et lys på kaka :D!

Meg og Trinemor :D

 Og Mari og meg :) 

Mmmmmmmmm.... Muffins :D

Men, nå skal jeg opp å fikse meg litt, også stikker jeg bort til Stinemor ^^ Skal oppdatere litt meire seinere! Bare i full fart detta her :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!