mandag 25. oktober 2010

Fortsettelse på oppussinga.

Før grunning og maling:


Etter grunning og 1 strøk maling på tak, lister og vinduer:

Prosjektet oppussing av stue er godt igang heime. Var skikkelig dugnad i helga, med mamma, meg og 3 venninner av mamma, som flytta møbler, maskerte og malte. Her er vi ikke ferdige enda, men jeg måtte dra til Drammen, så blir spennans når jeg kommer heim til helga igjen! Veggene skal panellakkes hvite(så man ser trestrukturen i mellom, nesten som lys beis). Det blir veldig fint! Stor forandring fra bare panelvegger overalt. Så det er godt å få lysna hele rommet. Det ser mye større ut bare etter å ha malt taket!
Nå sitter jeg faktisk mitt i PEL timen, ved siden av Ida :D Rakk/orka ikke å legge ut innlegg her igår kveld da jeg kom meg fram te hybeln. Da var det å slappe av, føre inn bittelitt matte og se på en film på tv. Så på The Bucket List, artig film som jeg ikke hadde sett før(og fått beskjed om å se fleire ganger, som så mange andre filmer). Var artig den, men litt trist på slutten, selvfølgelig. Takler ikke sånne, begynner alltid å grine av filmer når noen dør jeg.. Typisk meg for å si det sånn :P
Men, nå får jeg følge litt meire med kanskje, snakker om praksisen som starter til neste uke! Blir morro, gleder meg skikkelig te praksisen nå jeg! Problemet er å finne ut hva man skal ha som tiltak... Ekke så lett akkurat...
MEN, snakkas!

4 kommentarer:

  1. Så fint det blei når du fikk hvite lister og tak! :) Moro med oppussing! T <3

    SvarSlett
  2. Jepp, det blir kjempefint og moro var det også ;-) Gleder meg til å fortsette jeg, men tror ikke jeg rekker å komme bort igjen før på onsdag-(

    Klem fra AnKa

    SvarSlett
  3. Det blei det ja! Blir enda bedre når veggane blir hvitna også ^^
    Bare å stikke en tur bortom på ettermiddagen da vettu, mamma jobber på dagen onsdag og torsdag :)

    SvarSlett
  4. Det blir så fint!! Artig å se forandringen det blir!
    Gøy å kunne hjelpe!!
    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!