torsdag 30. september 2010

Snart høstferie!

Nå har jeg vært dårlig på å oppdatere her i det siste, men har man mye å gjøre, så har man mye å gjøre :P
Igår så var jeg en tur på Buskerud Storsenter etter skolen(eller etter trening og matteleksegjøring med Ida på skolen!). Først og fremst for å handle meg Office Mac 2008. På nettet kosta den 949 ,- Men i butikken fikk jeg litt "sjokk", der sto det nemlig 1395,- iWork derimot, kosta 999,- Så dermed så blei jeg veldig usikker... Gikk bort til han datamannen som sto på Elkjøp, og spurte.. Han ville først og fremst anbefale iWork, men dermed blei det litt problemer sida jeg ikke er vant til det, og med tanke på at skolen opererer med Microsoft Office. Så kom han med en deal te meg, nemlig at jeg betalte 995 kr for Office Mac, fikk helt sjokk jeg!(Og nei jeg viste han ingenting, og sto dessuten med svær skjorte og stort skjerf :P) Så sa selvfølgelig ja til det! Og fortsatte den lille handleturen lykkelig videre i tro om at jeg skulle få installert programmet seinere på dagen. 

Men der tok jeg feil... Da jeg kom tebake te hybeln(etter at jeg hadde laga meg kyllingfilet, ris, berneaise saus og brokkoli - NAM) så satte jeg meg te og skulle installere. Kom meg igjennom hele installasjonsveiledern, og sto at jeg bare kunne åpne programmet og sette igang. Men neida.... Åpne programmet gikk jo fader meg ikke.... Kom bare opp melding om at programmet var feil installert, og måtte fjerne alle komponentene, restarte og prøve på nytt... Prøvde på nytt 4(FIRE) ganger i går kveld, og når det ikke gikk ga jeg litt opp.. Drit altså, det er så tyyypisk min flaks! (Ringt support idag, så håper det fikser seg!)

Her før jeg fant ut at det ikke gikk å installere den... 

Menmen... Etterpå så måtte jeg prøve ut det nye kuppet mitt, kjøpte nemlig ein topp/kjole på bikbok til 149,- Den var fiiin! Veldig fornøyd med den :) Selv om jeg ikke har brukt den enda, og den sitter nok bedre når jeg har fått trena bort litt meire fett på lår og rumpe! 


Så idag blei det ikke noe trening(som tirsdag og onsdag) er nemlig så sjuukt støl på rumpa(fua:P), og over og bak knea. Så fikk ta det litt meire med ro idag. Idag var det 3 timer matte, om algebra II idag, sida vi hadde algebra I igår :P Ellers har jeg ikke gjort stort idag... Vaska klær i to omganger(klissblautt golv på badet var resultatet, i tillegg te reine klær), eti restemiddag fra igår og pakka litt te i morra + prøvd meg litt på matteleksene, men de var kjedelige de :P Så da blei det x-faktor isteden!




Også prøver jeg meg litt på dagens outfit igjen ;) Her har jeg på meg olaskjorta fra Zara, svart og hvit topp fra cubus(to stykker), svart tights fra H&M og nytt skjerf fra BikBok! Det er egentlig grønnere enn det ser ut til på bildet, kjøpte det igår for 149,-

Men, nå erre seint nok, så får pakke litt til, rydde også sove! Så snakkas ;) I morra er det nemlig høstferie! :D

1 kommentar:

  1. Kjedelig når ting ikke fungerer som det skal ja. Håper det ordner seg :)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!