søndag 5. september 2010

Mitt rom

Tenkte det var på tide å vise dere rommet mitt her i Drammen :) Som dere kanskje har fått med dere så bor jeg i et kollektiv. Altså så deler jeg kjøkken og bad med 3 andre som også har rom her nede i 1.etasje. I tillegg så bor det 4-5 stykker i 2.etasje som deler bad og kjøkken, i tillegg så er det en stor stue i 3.etasje som alle i huset deler :) Men den blir for det meste brukt til fester.
Jeg har da det minste rommet i huset, sida jeg kom sist på visning(noen dager etter satt opp visning). Det er vel ca. 11-12 kvadratmeter(ikke akkurat regna nøyaktig ut). Men stort nok til at jeg har plass te alt jeg trenger(+ litt ekstra). Så helt passe! :)
Her er da noen bilder av rommet mitt :)

Her er da lille skrivebordkroken min, det er liitt rotete her nå, så skrivebordet blir fort nedlessa :P

Klesskapet mitt som fulgte med rommet, og haugen med klær jeg har brukt engang og bare hivd der :P

Senga mi, og lille rulleskuffeseksjonen - veldig kjekk ska jeg si deg! Sitter i senga akkurat nå med min kjære Macbook Pro på fanget - og ser på tv :)

En telysholder fra indiska, har en slik i hvert vindu, syns det er så koslig å tenne lys :) Lyser i begge to nå :)

Så det var et lite innlegg om rommet mitt :) Nå ska jeg ete opp Oreo kjeksa mine :)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!