mandag 6. september 2010

Mattelekser...


Nok en skole dag over. Sitter nå her med mattebøkane åpna, men merker at motivasjonen ikke er heilt på topp akkurat nå... Hadde "bare" en økt med matte idag, men jammen a så blir man sliten nok av det også :P Bruker hjernen for mye vettu! Hadde om brøk idag også, og merker fort at det er lenge sida jeg har regna med det. Var ikke akkurat det temaet som kom mest opp i R1 og R2(var vanskeligere ting der..) Men jammen er jeg glad for at matta ikke går så mye høyere opp enn ungdomsskolenivå! Veldig godt, for det er jo den matta som i bunn og grunn er morsomst :)
Nyhet! Jeg og Ida Beate i klassa mi meldte oss idag inn på Moov treningssenter. Og merker at jeg gleder meg til å starte å trene igjen. Virkelig på tide at jeg kommer i form igjen! Nå er det år og dag sida sist jeg trente ordentlig, og ikke minst regelmessig. En fjelltur eller gåtur nå og da hjelper ikke så mye når jeg er slapp i resten av uka! Så ska prøve meg på treningssenteret der til onsdags morran. Starter ikke på skolen før 1, så er vel der i 10-11 tida, så jeg slipper å stresse :) Skal bli godt!


Så nå får jeg bare sette igang med leksene! Snakkeees ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!