fredag 24. september 2010

Shit happens...

(I de røde ringene står jeg og Oda :D Jeg ser helt rar ut, men akkurat da måtte jeg snu skjerfet, så ikke skrifta skulle bli opp ned  - Veldig viktig serru! ;))


Var da på Strømsgodset - Odd Grenland igår(Onsdag), noe som blei en stor skuffelse. Laget spilte rett og slett IKKE bra, og Strømsgodset fortjente virkelig seiern! Men, noe som irriterte meg nesten meire; var at mange av de såkalte "Oddsupporterne", forlot stadion med engang de skjønte(halvveis i 2. ekstra omgang) at kampen var tapt, så gikk de bare!? Dette er ikke noe VIRKELIGE Odd-supportere gjør. Selv om laget taper, så må man stå igjen til hele kampen er ferdig spilt, og laget har takka for kampen osv. Vi(jeg og Oda) sto der helt til siste slutt, altså når Odd-spellerane gikk tilbake til garderoben. Sto og heia litt på de for å vise at vi fremdeles støtter de(vi var jo ikke de eneste da, men tribunen var langt fra full som den var!), og at vi ikke er medgangssupportere. For det er et "folkeslag" jeg ikke takler. Om man heier på et lag fordi de speller bra, så er det jo ikke noe sjel i det! Man klarer ikke å etablere seg noe forhold til laget om man bytter mellom de beste hvert bidige år. Men.. Det er ihvertfall ikke jeg! Engang Odd-supporter, ALLTID Odd-supporter - enkelt å greit ;) 

Idag har vært en finfin dag :) Etter naturfagsforelesninga(som by the way var ekstreeeemt kjedelig idag), så slappa jeg litt av før jeg møtte Jon Ivar, og vi satt på Jonas B og skravla en god stund. Deretter tok vi(jeg satte han av) turen til Skien, og jeg dro videre til Borgestad og hybelen til Eivind, hvor han selvfølgelig befant seg♥ Veeeldig godt å se han igjen - som vanlig :) Fremdeles rart å bo så langt unna han... Men ser han jo hver helg, og ofte en dag i uka også, så det går så bra atte :D 

Så nå er jeg da heime på madrassa på gølvet på Ulefoss. Den gamle senga te Hannah knirker nemlig så gruuusomt, at jeg ikke klarer å sove der! Knirker jo til og med når man snur på hodet - og da får jeg enten ikke sove(med mindre jeg er veeeldig trøtt), eller så våkner jeg 30 min etterpå når jeg beveger litt på meg.... Så fint å sove på gølvet :P

Men, i kveld er jeg trøtt, blitt liiiiiitt vel lite søvn de siste nettane. Så får kompansere for det nå som jeg er heime, og ikke har skole i morra - GODT! 

Så nattifnatt folkens!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!