torsdag 9. september 2010

Trening og fryysing...

Har som sagt meldt meg inn på Moov, og de to siste dagene har jeg trena der. På onsdag så var det litt diverse(30 min på Elipse maskina, 20-30 min på diverse styrkeapparater og 10 min på sykkel), og idag var jeg på aerobic time. Begge dagene var jeg med Ida, som meldte seg inn der samtidig som meg :) Greit å ha noen å trene sammens med, og merker nå at i morra kommer jeg til å være veeeldig støl... Har store planer om å komme ordentlig i form her, så skal MINST få til 2 treninger i uka, og gå meir, ikke ete godteri i ukene og sånne ting :) Foreløpig den uka her har jeg vært flink! Så det ska jeg virkelig prøve på å være ;p Lei av å ikke passe inn i bukser, og veier for mye nå, så bare å sette igang !

Idag etter treninga, så vaska jeg fellesarealet av hybeln her(utenom stua, som blir vaska av den som har fest der :P), og etter det tok jeg meg en tur til Liertoppen, kjøpte meg blomst og en liten bøtte(på Bauhaus) til soppturen med klassa i morra!(Glemte selvfølgelig å kjøpe boks med flere rom til objektsamlinga mi - tyypisk!) Deretter vasa jeg litt på Liertoppen senteret, og kjøpte meg en treningstights(bedre enn joggebuksene mine som sklir ned) og en trenings t-skjorte! Så nå er det bare å vente te uka igjen(hakke tid i helga - Dyrskun vettu!) så ska jeg få prøvd ut ihvertfall tightsen ;)



Nå har jeg sett på Criminal Minds, nok en bra episode - selvfølgelig. Og ganske frysen i kveld, sitter her med tykk hettegenser og skjerf, og selv om det er 22,5 grader her nå, så er det kaldt... Vært sliten i hele kveld, skylder på treninga jeg - har jo ikke trena ordentlig på et halvt år! Så blir spennans på sopptur i morra, jeg kommer til å bli så støøøl... Får aldri strekt ordentlig ut heller så(selv om noen sier at det ikke hjelper, så syns faktisk jeg det :P).


Men.. Får vel pakke litt, så jeg slipper å stresse så mye i morra tidlig! Ska nemlig kjøre i morra - i hælane på Kittil, sida jeg ikke aaaner hvor vi skal henne, selv om jeg har GPSen til Eivind, så er det ikke så lett for ei uten retningssans å finne veien...
Så nattifnatt folkens!

2 kommentarer:

  1. Jeg har også akkurat kjøpt meg treningstights! Det er deilig å trene i ^^
    God sopptur i morgen! :) Og kos deg på dyrsku!
    Glad i deg, god natt <3

    - Stine :)

    SvarSlett
  2. Wee - endelig noen som kommenterte ;D
    Har ikke fått prøvd ut enda jeg - men satser a på det, tights er jo deilig å gå i generelt ;)

    Glad i deg å <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!