mandag 13. september 2010

Oppdatering i bilder.

Først : på fredagen så var vi på sopptur i Hønefoss, var ute i nesten 2 timer, før vi var på naturfagsrommet te Hibu avd. Hønefoss, og fant ut åssen sopper vi hadde funnet!

Fin Steinsopp :)

Mads strike a pose ;) Mens Gustav ikke følger heilt med :P

Virker som at Emil har litt lyst på soppgryta ? Mens Mads "strikes a pose" igjen :P

Etter dette kjørte jeg heim fra Hønefoss, 2,5 time i bil, jippi... Og da blei det avslapping heime med x-faktor og pannekaker :D

Lørdag så dro vi oppover te Seljord og dyrskun på morran, begynte selvfølgelig å regne ikke lenge etter at vi kom fram, men paraply er tingen! Sku egentlig ut den kvelden, men det blei ikke noe av likavel.... Så da blei det kino med Eivind isteden. Var på SALT, den nye filmen til Angelina Jolie, og jeg venter egentlig bare på en fortsettelse film. Syns slutten var dårlig, mangler noe, vi veit jo ikke noe om hva som skjer, kan ikke stoppe så fort syns jeg!! Bad idea :P

Søndag så varre opp igjen te Seljord. Mamma kjøpte nemlig en henger, som jeg og Eivind henta. Da blei det litt mer vasing rundt, og kjøpte meg en rødvinspølse + en ny sekk. Føre vi trilla hengern ut, også blei det Eivind som kjørte tilbake igjen, for jeg tørr ikke å kjøre med henger, selv om den er liten! :P Får øve meg litt på en stooooor parkeringsplass tenker jeg..!

På kvelden blei det bare avslapping, etter å ha vært i kirka. Var presentasjon av konfirmantene, så var med mamma og bestemor og så på! Hadde ikke vært i kirka sida Allehelgensaften... Så litt rart var det...

Idag så dro jeg utover etter legetimen(attest på allergien). Og fant da selvfølgelig ikke noen ledig parkeringsplass... Så da blei de 107 kr ut på parkering i 4 timer.. Billig er det ikke! Men fant plass etter skolen da! Var også en tur på Sandvika Storsenter(som virkelig er STORT), med Ida :) Fikk kjøpt diverse småsaker til objektsamlinga, + et par bøker, og ei dyne til Eivind :) For han skal være her i helga :D

Men, nå får jeg legge meg - 1.økt matte imorra - skal prøve å oppdatere litt oftere - må bare prioritere bloggen! Ekke så lett alltid serru!
Nattifnatt ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!