tirsdag 7. september 2010

Oslotur!

Etter skolen idag(1 matte økt), så dro jeg med Ida til Oslo en tur! Hovedformålet var kino, men fikk vasa litt meir i tillegg - selvfølgelig ;) Tok toget utover, en liten stopp på Skøyen og innom leiligheten til Ida og typen henners. Så ho kunne legge ifra seg noen ting, og vi fikk fylt opp vannflaskene våres. Deretter tok vi toget innover igjen, og så en liten "prøvetur" på t-banen. Så har jeg prøvd det også! Jeg er så absolutt ikke noe storby menneske(utenom ferie turer som London - det er morro ;D), så følte meg litt som en lost sau, som bare dilta etter noen. Karl Johan er greit, men er ikke så mye meir enn det, slottet, operaen og Oslo S som jeg veit hvor er. Så kjent er jeg liksom, og tog og t-bane suger jeg rett og slett på å finne frem på. Så stor takk til Ida som hjalp meg :D!
Etter at vi kom oss te Karl Johan, så blei det litt venting inne på Zara, før vi satte oss på T.G.I Fridays! Og plutselig dukka Marte opp også :) Satt og skravla litt(jeg og Ida åt quesadillas, som var veldig godt forresten!), føre Marte måtte dra tilbake til folkehøgskolen for å eta middag ;)
Da tok jeg og Ida turen litt oppover Karl Johan igjen.
Var på Inception - en utrolig bra film! Kan godt anbefales til alle andre!! Sånne filmer som ikke er helt logiske er utrolig artige - liiitt irriterans slutt kanskje, men så absolutt en film jeg ville betalt 95 kr for å se på kino igjen ;)!

Og siden jeg var i Oslo, så gikk det jo ikke ann å IKKE kjøpe noe - fristelsen ble for stor. Begrensa meg da til:

Et par støvletter fra skopunktet, bare bruke noen compeed plaster første gang jeg bruker de ;p

Og en god og myk enkel genser fra Zara!

Nå skal jeg legge meg ! Skal nemlig være flink jente og trene i morra FØR skolen! Hoho, skal bli spennans, jeg som har trent så mye det siste året... Skal bli spennans :) I tillegg så kommer Eivind en tur i morra ettermiddag - gleder meg ♥ Men det vet han jo :)
Så nattifnatt peeps!

2 kommentarer:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!