tirsdag 28. september 2010

Blomst i håret og scrapping.

Var å trena med Ida først idag, sliten, ikke blitt støl enda, men merker det nok i morra! Deretter var det en økt med PEL, til tider kjedelig, men også til tider artig :) Men sånn er det vel med alle fag?

Etter skolen blei det tebake på hybeln med rester fra igår(tomatbønner, flesk og potetmos). Føre jeg tok en tur ned på Magasinet, handla meg no undertøy(som jeg ikke legger ut bilde av). Og en enkel topp, noen hårspenner, en strømpebukse og en blomst til å ha i håret. 

Etter det, da jeg kom opp hit satte jeg meg te med litt scrapping :) Til mammas gave! 


Som dere ser så er det ikke ryddig her når jeg styrer, og sitter på gulvet og ordner. Liker det jeg, da får jeg så mye bedre plass til å legge ting rundt meg(og rote bort ting men..). Kan ikke vise dere hva som er oppi esken, for det er jo gaven te mamma :D Ho har bursdag 10.oktober(6 dager etter min bursdag), så har god tid på meg til å gjøre det ferdig :) 

Nå er Greys ferdig, så jeg får pakke litt te i morra, skal nemlig trene med Ida etter skolen da også :)
Nattifnatt peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!