onsdag 22. september 2010

Dagens outfit & Semifinale i cupen

Ser det er veldig mange bloggere som har dagens outfit(er vanskelig å unngå), er det noe jeg burde gjøre kanskje? Eller hva syns dere? ;) 
Er ikke så flink til sånne bilder, får liksom ikke plass nok her til å ta bilde av hele meg - men har av overkroppen ihvertfall! Med klær - ingen kan forvente seg falske forhåpninger her altså xD Men tenkte ihvertfall jeg skulle prøve meg litt på det idag :)


Idag har jeg da først en svart lang topp fra Gina Tricot, og en hvit lang topp fra Cubus over(svart og hvitt på kampdager!), og en olaskjorte(med lett innsving i livet) fra Zara. Jeg ELSKER den butikken - er så uhorvelig mye fint der at jeg kunne brukt opp mesteparten av pengane mine, men det kan jeg da ikke....


Til dette(i tillegg til noen øredobber fra Glitter, som jeg ikke har bilde av), så er dette et kjede jeg har "laga" sjøl. Anhenget er et gammelt, som jeg fikk fra farmor. Det gamle kjedet til det hadde ryki, så jeg fant et enkelt kjede som passa fint inntil - liker dette skikkelig godt. Er så fin farge på de perlene! Også er det jo helt unikt, så ingen andre har noe likt - det er alltids morro :) 


Ellers - så er jeg så absolutt klar for Semi'n i cupen nå! Sitter her å koser med skjerfet mitt, og kanke vente med å dra! Lenge til kl 8(ganske nøyaktig 4 timer og 55 minutter akkurat nå). Halv 5 kommer Oda te Drammen. Da skal vi dra å ete(med Odd-skjerf og jakke!), det kan bli spennans ;) Så idag er det svart og hvitt for alle penga! HEIA ODD GRENLAND :D Har heller ikke tall for hvooor mange diskusjoner det har blitt på facebook(og ellers) idag. HJELP :P (sier bare 34 kommentarer på ein status, 18 på en anna, og ikke minst mange andres statuser som jeg også har kommentert). Men morro er det!
Tror det idag blir en veeldig jevn kamp.. De siste gangene når Odd Grenland har møtt Godset så har de vinni sånn ca. annahver kamp.. Veit vi ikke skal se på tidligere resultat - for cup er cup - men likavel! De er jevne lag. Så blir nok en spennans kamp. GLEDER MEG!
Så får spise opp rett i koppen lunsjen min - og se liitt mer på tv før jeg ska finne fram klea mine igjen(var bare 17 grader på rommet her da jeg kom inn her tidligere - Brr...)
Så snakkes!! HEIA ODD :D

2 kommentarer:

  1. Så fin du er, Therese :) Klare for kamp her og, men kun i sofakroken ikke på stadion :) Men skjerfet skal på og sangene skal synges likevel ;)
    Se på laget som kommer her i sort og hvitt. Det er Odd, det er laget i hjertet mitt :) Vi skal KNUSE Godset, for i år VIL vi til finalen ;D

    SvarSlett
  2. Takk Miriam ^^
    Så lenge du er klar for kamp og skal følge med på den så er det greit ;) Er nok mange telemarkinger som ikke kan ta turen som sitter i en sofakrok i kveld!!
    Vi SKAL til finalen :D!

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!