mandag 27. september 2010

PEL...

Sitter her nå med dataen på fanget, akkurat lest 38 sider til PEL timen i morra. Veldig tørt stoff må jeg si.. Men kjekt å få lest igjennom før timen, så jeg veit hva vi skal ha om!(Leste nemlig ikke det vi skulle ha til idag, og det var kanskje ikke så smart... Skumma igjennom det nå ista da :P)


Hadde også planer om å få laga meg et kreativt navneskilt te i morra også, men det tror jeg nok ikke at jeg rekker idag. Får ta det i morra isteden ;) Og det gleder jeg meg til å lage, men da kan det ikke gå noe på tv som jeg må følge med på samtidig! Det blir for vanskelig :P

Har igrunn ikke noe særlig å skrive idag... Så jeg tror heller jeg stopper nå jeg, ellers blir det for mye vasing  her - og det blir litt mye i lengda trur jeg :P
Så vi snakkes! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!