torsdag 16. september 2010

Neglelakk :D

På onsdags ettermiddag(etter mattetimen), så gikk jeg med Mari, Trine og Kjersti rundt på Bragernes. H&M var det egentlige målet mitt, og når vi kom fram, så fant jeg fort det jeg ville ha :D
Nemlig Grafitti neglelakk fra IsaDora :D I LOVE it!!! Har bare en basefarge først, og når det har tørka skikkelig, så tar man et strøk med Grafitti'n, også VOILA! Fantastisk resultat ;D
Ser det ikke så bra her, for har glemt å lade opp speilrefleksen min... Og ledninga te mobilen ekke like lett å finne alltid, sjøl om jeg har et lite rom ;)

Neglelakkene (en blå, og en svart :D)

Dårlig bilde, men er rød grunnfarge, og svart over ;) (med et lag med blank topping også ;p)

Ordentlig bilde av hvordan graffiti neglelakken er på, her med gull Orly under ;) (Bildet er fra denne artikkelen)

Igår ettermiddag tok jeg da turen te Skien og Eivind, var innom Oddbutikken først, så jeg fikk kjøpt billetter til Strømsgodset-Odd Grenland i neste uke, semifinale i cupen - HEIA ODD! Deretter dro jeg te Woken og kjøpte med meg goood mat te meg og Eivind :) På kvelden blei det da to episoder av Prison Break, og en film med Toby Maguire som jeg ikke husker hva heter, men den var bra! Og for engangs skyld så sovna jeg fort også - alltid godt med Eivind ved sida

Idag har jeg og mamma vært handywomen! Skifta nemlig ut en planke på verandaen, syns vi var riktig flinke ;) Gikk også en lang tur med Bonnie, rundt Moen gård og Briskemyr :) Bonnie er så snål med Hannah Montana t-skjorte på, og får endel rare blikk når vi går men :P Ho må ha den på, for ho prøver hele tida å klø seg der som stinga satt. Ikke så rart i, det må nok klø endel nå som det gror, men vi får prøve å få ho til å ikke klø seg så mye der.. Det gjør bare vondt verre..!

Nå er jeg da tilbake i Drammen på hybeln. Sett på X-faktor, og nå erre Criminal Minds som står på! Liker den serien :) Planen for i morra er da å komme seg opp i halv 8-8 tida, og RYDDE en god del ... Eivind skal nemlig være her i helga ♥ Og da må han helst få litt plass her også :P Skal også trene i morra før skolen, tenkte å starte i 10 tida, så jeg får god tid før førstehjelpskurset på skolen!

Så nå ska jeg se ferdig Criminal Minds, så erre Bysselalle :) Snakkes!!

8 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hvordan neglelakken er i morgen! :D Sees 12:30 :) Nattaklem fra Trine

    SvarSlett
  2. Det gjør vi - ska komme tidsnok i morra! :P Ikke som på seminaret *kremtkremt* :P
    Kleeem <3

    SvarSlett
  3. Kom litt tidligere på skolen da så jeg også får se :D jeg er ferdig på kurset før dere skal begynne :D

    Nattaklem fra Ida :D

    SvarSlett
  4. Det skal jeg :) Tenkte å være ferdig i halv 12 tida ;D
    Så håper vi sees i morra :D
    Kleeem til dere begge ^^<3

    SvarSlett
  5. Nice!:P
    Eg har negle-planen klar for Halloween hvertfall: eg skal ha vampyr french manicyre!! Skal ha rød neglelakk med svart grafitti over og svarte tipper, og hoggtenner på et par av neglene;)Kanskje lettere sagt enn gjort, men verdt et forsøk :P

    SvarSlett
  6. Hahaaaaa :P Såpass ;) Lykke te sier jeg bare - må prøve å få noe ekstra ut av de da også, mørkemørkemørkerøde med flaggermus på et par negler kanskje??? :P Og graffiti på de andre ;)

    SvarSlett
  7. Ja ikkje sant, gjelder å være litt kreativ! Fikk også en vill ide om å lage en hoggtann på hver lillefinger, slik at når man tok de opp til munnen ser d ut som man har hoggtenner..! hehe xD
    Den sølvfarga var kul forresten!:)

    SvarSlett
  8. Kreativitet er morsomt :D! Haha - du finner nok ut av et ;)
    Taakk :) Syns jeg å : D

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!