fredag 25. juni 2010

Wops & avgang

...hadde liksom tenkt å oppdatere med bilder og sånn underveis i turen, men det blei da ikke noe av. Fremdeles ikke fått noe internett på dataen min her, og har ikke ledninga te kameraet mitt med, så blir litt vanskelig å overføre bilder te den datan her da(som ikke har sånn minnekort inngang-ting). Forrige innlegg så var kameraet te farmor her, men det veit jeg ikke hvor har tatt veien, stor sannsynlighet så ligger det igjen i Råndalen.
Var bare ved Melkevannet i ei natt, skitværet gjorde te at vi dro heim. Deretter blei det ei natt i Nybygget, før vi føyk avgårde te Rånvassbotn :) I håp om å se midnattssola, men dengang ei.. overskya på St.hans aften også(var der inne i 2 netter), mens dagen etter(igår) DA kom finværet! Men måtte tilbringe natta i Nybygget da, for å pakke ferdig og få dusja og sånn :) Så igår blei det pizza og kos - Tante Evy og ungane er også er btw, de kom på St.hans aften!
Nå har vi(ihvertfall jeg) pakka ferdig, og skal bare spise frokost før vi er klare til avgang. Da blir det "on the road again". Blir litt trist å dra også, men får holde kontakt på tlf og via internett :) Er ikke så ofte man ser hverandre, når avstanden er over 150 mil... Men sånn erre..

Nå skal ihvertfall jeg ete frokost - uten mat og drikke, duger helten ikke !?
Snakkas :)!

Sida jeg ikke liker innlegg uten bilder så hentet jeg denne søte valpen fra weheartit.com :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!