onsdag 2. juni 2010

BIL!

HEI :D Idag har jeg vært i Holmestrand å kjøpt meg bil, og er veldig glad akkurat nå! Eivind var med meg utover, så har også kjørt på E18 for første gang aleine idag også :)
Er så fornøyd med bilen jeg! (skryteskryte).

(Ikke sant den er fin ? :D)


Det er en Nissan Primera 1,6 GX, 98-modell, metallic burgunderrød :)! Den blei Eu-godkjent igår, med kun en lita defekt lyspære over skiltet. Gått 158000 km, ikke synlig rust på karosseriet(og den er 12 år!!), kun bittelitt i noen hjulbuer, altså ekstremt lite til å være 12 år! Ingen store riper eller skader på bilen, god å kjøre, og jeg liker det! :D Eneste som var, er at jeg må kjøpe nye sommerdekk straks, og det er jo ingenting når bilen er i så god stand nå! Eivind var også fornøyd med den ;) Hvis ikke hadde det nok ikke blitt noe, men når bilen er i så god stand, og ser såå fin ut(må bare få vaska den snart nå ;P) så var det ikke mye spørsmål akkurat :)! God å kjøre var den også - bare jeg som er uvant med andre biler enn peugoten, men det vente jeg meg fort til ska jeg si ^^ Er så godt å endelig ha ordna meg en BRA bil :)! Har lett etter bil nå i ca. 2-3 måneder minst, har vært mange timer på finn for å si det sånn ;) Og de bilene jeg har sett på tidligere har det vært endel feil med, som de som solgte ikke ville ute med.. Og en visste til og med om at det var noe feil! Det ska jeg ihvertfall ikke ha noe av! Så jeg er ikke annet enn glad nå :) Ole skulle ordne noen billige og bra sommerdekk te meg i morra på best, om de har de inne, så kan jeg kjøre rundt allerede i morra! Og deet, vil jeg gjeeerne ;D Men... nå er det seint, og jeg har omtrent sitti på fua i heile dag, så får komme meg i sengs, og håpe på å få en mer "effektiv" dag i morra, med siste skoledag ever på Bø vgs!! Og pizza på pizzafjoset med resten av klassa, det blir braa - etter det så er det boklevering, også får jeg igjen depositumet på bøkane jeg har lånt fra skolen, 1000 kr rett inn det :D (selv om det egentlig var mamma som betalte det for 2 år sida men, pyttpytt)
NATTIFNATT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!