onsdag 16. juni 2010

45 mil på veien!


Nå har vi da kommet opp til Dombås, lagt oss inn på motellet her, sida hotellet var fullt(var jo en SVÆR tysk turistbuss her, så ikke så rart i..) Tok endel bilder idag, selv om mesteparten av dagen blei tilbringi i bilen, så blir det fort noen når vi hadde pauser! Så legger ut noen, og kommenterer heller de under, orker ikke skrive sånn evig langt akkurat nå, trossalt kjørt endel og reist 45 mil idag! :) (Med en gps som ikke likte E6 !? Det var visst ikke den "strakaste veg" likavel kanskje..)

Fikk heldigvis låne GPS'en te Eivind - gjort det lettere foreløpig ;)

Musikk er en nødvendighet i bilen, spesielt når man skal kjøre nesten 150 mil!!

Første rasteplassen våres(og nest eneste). Hvor vi kosa oss i sola med gode rundstykker og godt pålegg :)

Mamma og Hannah koser seg i sola ;)

Bonnie fikk avkjølt seg litt i vannet - og smakt litt på gresset !?

Noen blomster i Dombås - fine :)!

Gikk en liten tur i Dombås da vi fikk ordna oss motellrom, her er idrettsparken ;)

Gikk innover en sånn kultur sti, og jeg er visst ikke så flink til å klatre, MEN(til mitt forsvar) så var den greina høyere oppe enn den ser ut til da - jeg måtte hoppe for å holde i den!

Men nå er det natta på meg! Tenkte jeg skulle prøve meg på en liten joggetur på morrakvisten med bikkja, så jeg er litt sunn. Ikke BARE sitte stille i en bil liksom :P
Så vi snakkes - kanskje jeg har internett i morra hvor enn vi skal sove også - hvem vet ;)

1 kommentar:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!