onsdag 16. juni 2010

Nordland - her kommer jeg!

Et lite kort innlegg bare. Orker ikke noe mer akkurat nå, burde vel lagt meg for mange timer sida egentlig, men jeg har heldigvis ikke noe problem med å sove i bil!
I morra tidlig(kremt.. blir nok seinere...) så ska vi nemlig begynne å kjøre nordover. Altså Mamma, Hannah, jeg og Bonnie. Vi håper på å rekke langt i morra, og forhåpentligvis sove på et hotell. Men da må vi begynne tidlig! Blir godt å komme opp til familie i nord, men samtidig kommer jeg til å savne folk her, spesielt Eivind da selvfølgelig + at det er jo meldt en god del regn den tida vi skal være nordafor(tyyypisk..) Men håper a vi får gjort noe fordetom. Regner med å være oppe i Ballangen rundt fredagskvelden engang, for vi orker ikke stresse noe med det heller, det går aldri bra! Så nå har jeg så og si pakka ferdig, bare småting(sko, noen få klær, ladere og kamera) som mangler, og de har jeg på lista mi, så det husker jeg! :)
Legger te et fint bilde ifra nord, også må jeg nesten bare slå av dataen og hoppe i køys!
Nattifnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!