tirsdag 15. juni 2010

Liten bytur og avslutningsfest

Idag har jeg da vært en liten tur i byen, og fikk faktisk noe ut av den også. Og fant det jeg var ute etter!(+ litt ekstra selvfølgelig). Dro bare te Herkules, og hovedtinga jeg måtte finne var en knebukse, og blekk til skrivern. Tok tid før jeg fant knebukse, selvfølgelig, så først blei det en shorts og en fin topp fra H&M + litt småsaker. Og den toppen likte jeg veldig godt! Deretter var jeg innom Cubus, for der har de ofte knebukser som er fine. Og rett hadde jeg, på første stativet jeg kom over hang det nemlig knebukser :P
Fine detaljer på toppen min :)

Ellers idag så var det avslutning på skolen(tidligere vitnemålsfest, men vitnemålet kommer i posten te neste uke..). Jeg var jo SELVFØLGELIG seint ute, hvor typisk ekke det. Så parkerte i hui og hast bilen delvis på plenen til skolen, ca 2 min før jeg skulle gå inn og sette meg. Jeg rakk det heldigvis akkurat - litt flaks må man ha! Reiste ifra Ulefoss litt over halv 6, men havna selvfølgelig bak en sånn dobbeltrailer... Og nesten først på rødt lys ved Årnes i tillegg, KJEMPE festlig der og da.. *streeess*
Ihvertfall så var avslutninga grei, med taler fra lærerne om hvor flinke vi er osv, før det blei marsipan kake og brus i kantina :) Deretter dro vi en liten gjeng bort på Den gode nabo, og åt oss fryktelig mette på god mat! Fin avslutning på 3 år det, klassa mi fikk liksom en avslutning da vi hadde sommerfest oppe hos Andreas - det må gjentas! :)
Heile jente gjengen med finstasen på(minus Anne som lette etter Thomas inne :P)

Men nå er det seint(00.33) så jeg får hive på en episode av True Blood, før jeg legger meg :)
Nattifnatt!

Edit: Det blei visst Glee isteden ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!