onsdag 9. juni 2010

Imperialismen...

Nå er jeg egentlig ganske så VELDIG lei av imperialismen og kolonimakter.. Men, straks er manuset ferdig, og da er det bare å sette seg ned å puggepuggepugge, og selvfølgelig lage en enkel powerpoint med noen bilder... Hadde planer om å bli ferdig med manuset igår, og heller sitte lenge, satt oppe til kl 1, men da tok trøttheten så sjukt overhånd! Satt og sov med dataen på fanget liksom, så da har jeg satt meg frist til kl 2, men den ser jeg nå at jeg ikke klarer å overholde helt.. Motivasjonen min er ikke så stor idag, den kommer å går, men nå MÅ jeg bli ferdig snart! Jeg VIL ha en bra karakter i morra, og håper så inderlig på at Skobba ikke stiller så vanskelige spørsmål!
Så nå får jeg fortsette.. Har bare et punkt igjen å skrive om heldigvis; drøft virkninger av kolonitida. Og det er enklere enn de andre som har masse fakta, for her kan jeg tenke sjøl, og se for meg hvordan det kanskje hadde vært om kolonitida ikke hadde vært som den var. Men.. Back to work !!
Et glass med burn og isbiter kan kanskje hjelpe med konsentrasjonen? Da sovner jeg ihvertfall ikke!!

1 kommentar:

  1. Kom opp i Historie jeg også og har nogenlunde samme tema. lurte på om du hadde powerpointen din enda eller no. Sliter med å forkorte det jeg har :P

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!